karaoke

Sjung lite karaoke här hos petra fy fan va det låter när vi sjöng christina aguileras fighter ;P hahahhaa....Ha glömt telefon jäveln hos lisas bror måste förröka fixa drt på nå sätt!! Irriterande. Bli kul på hotllet!! :D

Morgon

 Är inte riktigt vaken än tror jag. Känner mig seg. Går nog över. Läste mitt horoskop i VK nyss, det lyder så här:

"Du känner dig ensam och deppig. Men det går över. Det kommer en överraskning."

Så Anna & Petra. jag hoppas det kommer en överraskning väl framme i Lycksele! ;)
Funderar på vad man skulle gjort nu istället för att lata sig och lyssna på musik. Funderar på om jag hinner träna innan jag ska iväg? Vet iof inte om knät är tillräckligt bra än för det. Har inte gått över helt sen det där jäkla duathlon! Känns inte bra att man inte tränat alls sen dess. =O Men idag är det ju ba en månad kvar tills jag kan börja fara på badhuset för att simma! =D Det blir toppen. Insåg just att tiden går jäkligt snabbt, va ju en månad sedan nu vi va i Umeå alla tjejer! Man hinner ju knappt med :P
Ska väl höra av mig till Emmis och se hur det går för henne med hundvakten.

Ciao for now!

Myspys med Lisifis

Vi bakade en god kladdkaka faktiskt, synd Anna att du inte va här du skulle kunnat lära dig en del :P Riktigt gött vare! :) Sen har vi förberett oss inför imorrn med ansiktsmask, kul med lite klet =) Hann inte fixa naglarna däremot, och imorrn lär det väl va knappt med tid med så får se hur det går med den saken :P Lisifis och jag tycker faktiskt att Monster till svärmor var en smårolig film :P Vi skrattade en del och tyckte den va allmänt mysig, feelgood film =)
Riktigt skönt med en riktig myspys kväll vare! :)

Börjar fasen bli tagg på Lycksele nu, helt sjukt med tanke på att idag var jag väldigt pessimistisk :P Nu blire att börja lyssna på tagg låtar. Just nu gillar jag On and on med Agnes och Just dance tycker jag hänger kvar rätt bra på fest än ;)
Blir nog kul detta. Hoppas att Emmis kan följa trots hennes motgångar,skulle va så jäkla kul! Få hoppas det löser sig, annars få vi väl ba he upp hakan och vänta in en annan gång :) Men hoppas!

Börjar bli lite småtrötter nu efter dagen...Ska bli grymt skönt med sovmorgon imorrn! Som jag ska sova ;) Jag har ju lite försprång med packningen, har ju inte packat upp sen helgen i Umeå så det är väl inte så mkt att packa :D hahah.
Ska väl göra mig i ordning sen ringa Mange. Saknar <3


Lycksele it is!

Annas och Lisas övertalningsförmåga har gett reslutat :P Nu blire Lycksele ändå, och det kommer ju säkert bli kul! Man har ju aldrig tråkigt med dessa tjejer! :)

Tant Emmis! :D            Petrus!

trög-anna :D                              Va?? Har jag bröst?


Besviken

På mig själv, gjorde ett dåligt prov! Svara inte på 5 frågor tror jag det va....Känns inte bra alls, hoppas dom jag har svar på räcker till ett g! =/ Usch tycker inte om detta.

Nu är det gjort iaf och känns lite skönt på så sätt förstås. Va nyss hos optikern och fick tid nästa vecka, blir bra det! tror nog det blir ett par glasses för att ha när jag kör och läser....Huvva!! Men ett måste är ju ett måste. Får se hur det blir.

Känns skönt att äntligen ha helg nu! Ikväll blir det nog fika (förhoppningsvis en lyckad kladdkaka) med tjejerna och att se "Monster till svärmor" som går på tv. :) Sedan räknar jag med en massa gnat och tjat och gnäll om att jag ska till lycksele.
Hatar att ha beslutsångest. Orka inte fara men vill lite ändå. Gah. Tråkigt Mange inte kan fara dit heller,känns trist... =/
Verkar däremot som han kommer till veckan så det är tur det :) Jaa hur gör man?!


Emmis

Glömde skriva att den här tjejen förgyller iaf mina dagar! Smaskandet på mackor, slickenötter och tuggummi går ju inte annat än att skratta åt. Vad ska man säga om dina skrattanfall då? Jo man blir full i skratt själv och glad :) Pöss <3



Screw it!

Dagen innan fysik B  provet. Känns verkligen inte bra!! =( Är så less att jag ba skulle kunna spy, går inte plugga. Finns ingen vilja kvar längre. Det enda man kan hoppas på är att provet inte är för svårt, känns som att man få hoppas på g just nu! =/ AAAH denna ångest.  Vill ba byta linje! Men kanske lite för sent nu när man går sista året. Fattar verkligen inte varför jag inte valde samhälls från början, språkinriktningen skulle kunnat vara nåt. Men nu är det väl ba att kämpa på, dagen då man får sluta närmar sig ju. Det är det som gör att man orkar lite till.

Nä ikväll ska jag föröka göra nåt annat, tänker se mina favo serier =) Sånt man blir glad av, nämligen 2½ men och Vänner. Då blir man alltid på bättre humör! Sen kanske man se Idol, ha ba sett ett avsnitt hittills :S

Alltså helgen. Va fan ska ma n göra? Lycksele eller inte?? GAAH. Känns smått ovärt ändå, bli så jäkla dyrt att festa 3 helger i rad! Känns som att jag klarar mig även om jag är hemma. Skulle ju ärligt talat vara rätt skönt att ba få va en lurk och mysa i soffan, se film, äta chips. Ta igen mig lite, få sova ordentligt. Den här veckan har ju faktiskt varit en pina, hela tiden fysik på hjärnan och full panik. Så det skulle sitta fint... Men eftersom jag har en personlighetsklyvning så känner jag också att det såklart skulle va jäkulskt kul att fara ändå! Har ju inte träffat Anna nå på sistone. Sen har man ju alltid kul med vännerna förstås!

Vet inte vad jag ska göra riktigt... =/ 


Nice!

Kom just hem, tro min chansning på tiden gick hem! :P Tur det säg jag bara :P Tycker detta känns bra, man lär sig mer och mer =) Däremot gillar jag inte när folk köper cigaretter för jag vet aldrig vilket paket jag ska ge dom, är ingen cig expert direkt ;P 
Nu ska jag gå och använda min favvo produkt nr 1 just nu, nästan så man längtar till kvällen för att få använda den.... :D Haha. 

Gonatt folket

Klanten

Skönt att sluta 13,20 idag! :) Har ju egentligen projekt, men emmis och jag ska ju på möte på hotellet imorrn och det tycker jag kan räknas som övertid :P Konstigt att man känner sig jäkligt slö nu fast man sov till 10 imorse?? Hmm. Tro jag ska ta och göra min första fas inför körkortet nu! Kommer nog behöva nåt försök innan jag får godkänt men jag har ju tid att göra klart dom innan jag ska dit som tur är. För övrigt så har körskolan stavat mitt namn fel så måste nog kontakta dom för att få det rätt så man inte får fel stavat på körkortet sen.
Sen äre nog ba att fortsätta med fysiken! Göra massa uppgifter....Drygt som faen men måste göras om man vill va säker på ett g! =/ Kände då jag måste ta en liten paus ifrån det nu iaf....

Klanten själv är då jag. Idag är ju min första inskolningskväll men igår när jag prata med chefen så har jag på nåt sätt missat/glömt tiden!! Så jävla dåligt.. Känns inte som en smart idé att ringa igen och fråga " Hej du vi prata ju igår men jag lyssna inte helt så när ska jag va där?" Blir att chansa ikväll, vet att det är 20,30 eller 19,30. Tror lite mer på den ena,så får fan gå på det...Jag menar, det värsta som kan hända att ju att man kommer en timme försent första kvällen. Inget att bry sig om alls.


1 år

Idag har Mange och jag varit ihop i ett år :) (enligt mig ska tilläggas) :P Älskar dig!

Helgen i Umeå var bra som vanligt :) Gick på stan lite på fredagen, köpte en kofta (behövdes verkligen) och en ansiktsprodukt från Sensai som gick loss på (hör och häpna, jag är stolt) 450 kr! :D Fick massa hjälp och kolla in fina produkter tillstlut tänkte jag "äh va fan den är säkert värd det." Ska testa den  ikväll innan jag lägger mig, hoppas jag bli nöjd =) Man kan använda den som både tvätt och som mask, tyckte jag lät bra,sedan va det nå japanska ingridienser i den (lera bla) som skulle va riktigt bra. Bli spännande! :) Sen såg jag ett par skor som jag ville ha så mkt, men klackens höjd gjorde att jag spara mig för denna gången.. men dom va hur läckra som helst,kolla själv in bilden! Även sugen på ett par stövlar men hitta inga snygga i min prisklass så det får vänta lite.

Lördagen var en velig dag, bestämde mig runt halv 5 (efter ett krissamtal med lurk) att jag skulle följa med ut :P Blev jävligt stressigt men även fast jag sminka mig,fixa håret och allt annat tjejgöra som görs innan man går ut PLUS att jag sprillde ut maten på tallriken samt brände mig på plattan i samma veva (har blåsa på fingret än) så hann jag med lokalbussen vi skulle ta, och Mange och Jens missa den. Great. Tur deras Taxi va snabb. Blev tillslut en riktigt kul kväll även om man saknade lite tjejsällskap emellanåt ;) Kul att va på Rex, är imponerad av dansgolvets storlek! :O Upplevde det hur stort som helst :P

Annars kan helgen sammanfattas med att man har sett love actually klart (såg sista biten av 3 uppdelningar),den får en 2 :a :P) ,spelat teve spel,sett Man United- Chelsea på O´Learys, samt ätit en ankrätt på kina restaurang på 150 spän som int va godare än makaroner och korv (vilket är illa för jag ogillar starkt makaroner och korv!!).

Jaay, imorrn börjar inskolningen på bilisten! Känns riktigt bra nu faktiskt,blir bra att tjäna lite pengar! :)
Fysiken kan dö,I hate it ;) Inte gjort en uppgift ikväll, STARKT. Sen va jag som väntat duktig i helgen, inget plugg at all....






Drömsko? O yes ;)




Min lyxprodukt!

Torsdag och helg ;)

Då va man i lägenheten igen, kul som alltid! :) Varje gång man kom hit vill ja ba lämna storuman och flytta hit på direkten! Längtar ändå grymt mkt till nästa år då man få flytta,kommer bli så jäkla kul! kanske vemodigt men ändå kul =)

haha det första jag gör när jag kommit fram är att när jag packat upp lite så ska ja ta fram mobilen, men då kom ja på att den är i Emmis bil! Tur hon va kvar i Umeå å int fortsatte till piteå direkt :P Så då tog man cykeln och for till hon och hämta den.....Gick bra som tur va, fick öva mig på att hitta rätt också! Däremot mår inte mitt knä bra av att cykla, gör så ont så man gå ju nästan åt... :/  Men mobilen är här nu iaf ;) Hoppas nu Emelies bebis går bra på tävlingen i helgen! Lycka till pussgurka!

Middagen i Lse va väl rätt najs, gott med kebabpizza =) Fick en smärre chock också då Anna berätta hur hon skulle klippa sig :P Emmis och jag vet inte vad vi ska tro än, vågar hon verkligen? :P Vi tror det nog inte är på riktigt förrän vi få se det på riktigt. Så skicka ett MMS då du klippt dig, snälla! =) Tror att om du nu gör det så kom du bli jättesnygg!  =)

Väntar nu på att mange ska komma hem från jobbet som han egentligen sluta kl 21,00!! =O Stackarn,han ha tydligen int ens ätit middag än :S Jajja man är ju ledig så whattafuck. Funderar på vad man skulle gjort imorrn! Kanske en liiiten runda på stan. Vore ju illa om man for hit utan att lufta plånboken lix ;) Sen skulle jag verkligen behöva ta en stund till att läsa lite fysik och kemi. Annars lär inte veckan bli rolig! Brukar ju aldrig kunna läsa alls då jag är ledig så här men imorrn ska jag tusan försöka iaf! Det är det ju ändå värt. Kanske..... ;P

Brosan och jag ha då nött massa 2½ men sen jag kom fram i vanlig ordning! Så jäkla bra serie. Man bli då jämt gla då man se det. Jag tyck Jake är så söt :P Nu för att citera Charlie:

Okidoki artechoki,ciao for now!

Halta Lotta

Då va det avklarat igår,prövo kvällen på bilisten! Nu äre väl ba att hålla tummarna på att man får jobbet annars få man väl söka nån annanstans.... Men det skulle kännas surt. Tycker ju det gick riktigt bra förutom att jag glömde ge tillbaka godiset jag vägt till folket! :P Hahah ett smärre misstag som kunde skrattas bort som tur är ( även om det hände typ 10 ggr på kvällen... ) :P

Hann med allt pyssel igår också innan jag skulle iväg, som tur är är jag riktigt nöjd med resultatet fast jag gjorde det under grym stress! Kul vare, tro det bli att fara om Madde nån fler gång kanske och köpa pyssel material =)

Nu ska då Emmis och jag försöka jobba på projektet så vi kan gå hem nån gång. Har en del jag måste göra innan vi kan fara så! Ha ju inte packat heller och med min beslutsångest kan det faktiskt va svårt att veta vilka kläder m.m man ska packa ner :S :P Ska då bli roligt iaf, bli mkt godis käk och snack skull ja tro i bilen ;) :D Nu verkar det som att vi ska stanna i Lycksele hos Anna och äta ute där så slipp vi äta hemma så tidigt. =) Längtar tills vi drar! 

Har så jäkla ont i knät att jag inte kan böja benet! =(  Haltar när jag går och kan ba hålla det rakt. Sen om det är rakt för länge går det knappt böja gör så ont att man dö....Bli så less jag hoppas verkligen det är nåt som ba går över snart,men det har då ändå inte blivit bättre sen i tisdags =S Vill det ska bli bra!


Hör min klagosång!

Hemsk dag igen. Startar med duathlon då. Jag som va inställd på att ta det lugnt ändra mig ganska snabbt när man väl är igång. Varje gång jag såg någon framför mig ville jag om och förbi så jag öka mer och mer från att från början va lugn. Tävlingsmänniskan dök upp någonstans i mig. Blev jävligt jobbigt att springa sen iaf! Fick gå 2 varv för att få bort syran och stumheteni bena, sen kunde jag då jogga runt resten av varven. Gick ju rätt bra men det var jobbigt och inge vidare kul.
Och på det så ha jag nu jätte ont i ena knäet :( Kan knappt böja det och gör ont ba jag rör det =/ Men nu får jag då ett betyg i idrott! (jubel)

Fick ont som satan i huvudet sen på fysiken, idag igen! Börjar bli orolig nu :S Måste gå till optikern nästa vecka. För säkerhets skull. Annars blire väl läkarn om det verkar okej där. Surt.

Har nog bestämt mig angående helgen nu, blir nog Umeå. Åker på torsdagkväll med Emmis =) Blir kul, skönt att få träffa min bejb också =)  Vet inte hur jag ska göra angående lördagen däremot men det kan jag bestämma senare. Får väl packa så jag är beredd på allt :P

Min ekonomiska situation hänger en del på imorrn! Hoppas jag kan koppla på charmen (om jag har nån) och va trevlig så kanske jag ordnar det så kan jag känna lite lugn varje gång jag behöver/ vill ha nåt. Skulle va skönt att känna att man kan unna sig nåt extra nån gång! :) Så kom igen Emilie, imorrn äre ingen bra idé att va ett fullkomligt flumm!

Har lite "tur" nu. Pappa kom just hem från jobbet men har glömt nåt i grundfors så jag få övningsköra dit snart. Min tur i pappas otur kan man alltså säga :P Men min huvudvärk är inte skön så kanske ska ta nåt innan man far så man kan koncentrera sig lite....

Det bultar

Idag hatar jag att gå i skolan. Det enda det ger är huvudvärk och ångest. Har bara haft 2 lektioner idag, men när dom var kemi B och fysik B så är det som att hjärnan är överkörd av en ångvält. Huvudet bara dunkar och värker.
Sen när jag kom hem har jag ändå försökt va lite duktig och läsa lite,det behövs. Sitter ju ba å se fånigt dum ut på lektionerna hittills känns det som för att när läraren är på nästa kapitel är jag kvar på första meningen som uttalades och försöker förstå den :S

Annars ikväll ville jag fara och övningsköra men pappa har ba varit hemma för middag idag och är borta än så dom planerna flög ju sitt kos. Haha som skämtet emmis berätta hon hört idag!

-Vad gör trigonometriska fågeln?
-Flyger sitt cos! 

Okej alla fatta kanske inte men det gör inget för det va ändå inge kul. :P

Hmm imorrn äre duathlon på skolan, 2 mil cykel sen 8 km löpning. Är egentligen emot att göra det för vill trotsa läraren för hennes dumheter. Men eftersom jag just nu har ett oförtjänt IG i idrott så fixar jag till det genom att göra den imorrn så jag får väl göra den då...Känns rätt jobbigt formen är botten :P Men att jag genomför det är huvudsaken som tur är. Bli skönt att slippa den stenen på axlarna! Har det ju fixat ba jag skriv en liten rapport till henne.

Får se om jag kanske följ Emmis till Umeå på torsdag kväll! Har ju tydligen inga lektioner på fredagen så man missa ju inget. Ska fundera en dag till men om jag känner mig själv rätt kommer jag nog inte kunna motstå att fara! :P Lika bra att fara när man får lyx transport dit ;)

Nä nu funderar jag på om det blir sängen och vila upp huvudet och kroppen inför imorrn (längta inte!!). ska ringa mange först och få tröst hoppas jag.... :)

Gute nacht

Små seg

Känner mig väldigt seg när man sitter här med fleecetröja, fryser och har huvudvärk. Tur mamma och pappa kom hem snart och elda så det bli nån värme, sen längtar jag även till middag. Ska bli gott med tacos när man inte orkat äta mer än frukost imorse :P Yummie.
Spelat lite worms idag med. Börjar bli tröttsamt att förlora, man lessna ganska snabbt då :P
Blir faktiskt lite orolig över min syn såna här dagar då man sitt framför tv eller datorn lite mer. Hade huvudvärk både igår och idag. Har det väldigt ofta, börjar fundera om jag kanske ska ta att gå till optikern och kolla syn för säkerhetsskull. Om jag nu behöv ha glasögon ibland kanske det är bra att fixa det innan jag far på körkortet eftersom jag redan vet att ja ha problem att se skyltarna på avstånd....Känns ju inge kul alls om jag behöver men kanske skulle va bra i vissa situationer...

Längtar inte till imorrn iaf och veckan man har framför sig! Känns tungt nu när projektet fick en putt framåt nu äre mer än nog att göra där. Vill fortsätta ha skön helg och sovmorgnar......!!


En vecka sedan

Den här bilden är från lördagen i Umeå för en vecka sen. Helvete va kul vi hade!! Älskar er brudar.




Ni är dom bästa <3

Lördag

Ja idag har man inte gjort många knop. Mange och jag har spelat spel mest hela dagen egentligen. Resan, Bamse och honungsjakten(!!) och nåt typ skattjakt spel :P Bamse va grymt, kommer ihåg att ja spela det på dagis eller förskolan i Gunnarn! :D Och skattspelet va hur kul som helst, körde om det hur många gånger som helst! Man kände verkligen hur barnasinnet kom tillbaks (nog för att mitt inte är speciellt långt borta)...  :D

Va ute på en löprunda med innan middagen. Riktigt skönt faktiskt, frisk luft och höstfärger =) Sen skull ja ju laga mat ensam(!) då ja kom hem eftersom erika är å ränn som vanligt. Tog mig fan nästan 2 h så ja kom från matbordet nu. Va så hungrig då ja äntligen fick äta attt ja knappt kunde hålla i besticken för att ja skaka! :S

Ja va gör man ikväll då....Spela barnspel med mange skulle inte va fel! :D Hahah. Annars blire väl en film och ba ta det lugnt...Förhoppningsvis ha mina päron lämnat lite chips i skafferiet.. ;) Skulle vilja pyssla lite med mitt bild programm också och se om det kanske kan funka istället för photoshop. Vill så gärna fixa till designen! Men det är iof inte bildredigering och sånt som är svårt det är att lägga in det på sidan rätt.... Hmm blir tokig!

Just ja,sista matchen imorrn. Ska inte va med,ha ju inte varit på träningarna på flera veckor. Känns ändå skönt, nu kan man äntligen få lägga ner! Ha fan längtat, hela det här året har jag varit hur omotiverad som helst. Ska bli skönt att få lägga det på hyllan och slippa allt ansvar (som va stort för att va i en piss division!) och att inte behöva tänka på att man inte kan åka iväg över helger för att man har match. Ska bli kul att hinna med annat istället, tänker börja simma vilket jag tycker är hur kul som helst. Sen ska ja även satsa mer på att löpa och åka skidor. Hur mkt bättre träning som helst!
Sen förhoppningsvis så få man ett jobb här i höst och då skulle man ändå inte hinna med fotboll, skola och jobb..
Känns kul med förändringar! =)


Galet snyggt!

Maddes bloggdesign blev så cool! :)  Nån som vet hur man fixar nåt sånt? Använder man typ photoshop eller liknande för att fixa lite flashigare saker? Känns inte som man vet någonting...Har ju ett programm hemma som heter paint shop pro, funderar på om det funkar?  Tips tages mer än gärna emot ;)

Slutade runt 9 imorse men är kvar på skolan än pga jäkla mötet vi ska ha..Känns smått irriterande när man skulle kunnat tagit helg nu annars!

Körskolan ringde igår.....Blev nervös! Har alla tider nu och nu känns det som att man måste nöta nöta nöta bil! Men pappa har ju nästan aldrig tid så det känns inge vidare nu när det är tidspress....Ska väl börja läsa lite teori snart också!
Inte så jäkla länge kvar nu ändå... :O



Tea party

Med tjejerna ikväll, trevligt som alltid! Däremot Annas kladdkaka får nog lägsta betyg! 0 av 5 toasters :P Va kul när ja sa att jag nog aldrig ätit en sämre kladdkaka...(eller chokladsockerkaka). :D men kul ändå. Ni är bäst <3
Saknar min pojke redan fast han for imorse...Suck men man få försöka härda...

Låten jag älskar just nu är då One republic-Say(all I need). Så bra! Vill ba gå och lägga mig i sängen och lyssna på den tills jag somnar :)

Imorrn äre möte med turistansvarige i kommun. Vi måste fan förbereda oss inför mötet känner jag för jag blev fan rädd av att ba prata i telefon med hon... :P Men efter det så är det då helg :) Då kanske jag tom har tid att lägga ut bilderna från helgen! Skulle kanske va nåt ;P Har inte ens titta på dom själv än så det kan man ju pyssla med kanske. Håll utkik! :)





Hallelujah moment

Var ett riktigt hallelujah moment idag då man gick hem precis innan kl 10,00! Jobba med projektet på morgon och tillslut fanns inget mer vi kunde göra idag så nu ha man slutat för dagen. Så jäkla skönt! Ska ringa 2 samtal ba för projektet men det är ju inget man måste göra på skolan direkt så ska ta å göra det snart. Sedan är det slappa som gäll! Har lite godis som jag hade tänkt mumsa på när jag ser nåt bra på tv.... :) Himmelriket.

Vill beställa kläderna jag bestämt mig för nån gång med,fundera på om man skull ha gjort det idag kanske.... Har ju tänkt beställa länge nu men ha ba aldrig blivit av så nu få man väl försöka ta tummen ur röven då.

Nu vill jag då ha helg! Ska fan i mej bli helt jäkla gudomligt skönt att få sova och ba slappa en hel helg! Äta chips och annat onyttigt som man alltid blir på bra humör av =) Se bra filmer... Men först är det ju en fredag i skolan som ska avklaras. Men sen..Längtar.

Lättnad

Skicka just in rapporten! Tog ett tag att bli klar men är då skönt nu att man slipp den iaf..... :P Kan ju säga att jag inte direkt hoppas på toppbetyg på den direkt för den va INTE bra. Men va så less på den att ja skicka iväg den ändå, få fan duga.

Nu äre ju fotboll på tv så ska bänka mig och se Sverige och se hur kass dom är idag :P Alltid lika intressant! Tar dom inte Ungern är det så egentligen så att dom int ska till VM...Så snälla försök vinna nu.

För övrigt så va man på innebandy ikväll med luspens lärare + elever. Va inte alls lika kul som fotbollen (iof gilla ja fotboll mer). Men det va faktiskt rätt segt, tyckte tom mange som är innebandy lover. Anna och jag hade då våra fighter iaf, det var det som va roligast! Särskilt min stämpling + tackling som gjorde att anna slicka golvet :D Då blev man nöjd för dagen!

Seg jäkla projektarbets dag imorrn! Också far mange tillbaks till umeå så får väl se när han kom hem igen. Förhoppningsvis till helgen =) Men som tröst att han far imorrn så blire ju tea party med tjejerna på kvällen istället så det bli najs!

Ajja ska se fotboll nu har missat tillräckligt,man vet ju aldrig,Sverige kanske har gjort mål ;)

Effektiv

idag jämfört med igår! :P Har då börjat på rapporten som ska va inlämnad idag så det känns bra ;) men nu ska ja släpa med lat Anna till innebandy så att man gör Mange gla! Man är ju kass så det lär bli intressant....Jaja man måst väl va snäll med han nån gång antar jag.... ;P Måst då gå nu för å hinna ens så!

När ja kom hem sen blire att leka effektiv igen och göra klart rapporten så att man få pusta ut nån gång!
So long suckers (citat Agnes) ;)


Damn it!

Det GÅR fan inte jobba när man känner sig så här,jag ger upp! Kommer mig ingenstans,har  inte skrivit ett ord!
Lika bra att ge upp nu istället för att fortsätta i den här stilen hela kvällen och då göra kvällen HELT värdelös.
Få se till att jobba hårt imorgon istället vilket inte känns helkul heller,men nån gång måste det ju göras antar jag...
FET SUCK.

Den här bilden gör mig gladare iaf =)



Höm

Helgen blev fan grym! Lördagkvällen på Corona va tamme hur kul som helst :D Va lite less ett tag på Dj:en som nötte rap/ rnb /hip hop låtar som man aldrig hört tidigare hela tiden. Plötsligt vare som att en annan dj tog vid för plötsligt vare ju grymt! :P Ett av annas och mitt minne från detta lär då bli syrliga drinkar, hade vi haft mer peningan had man hängt i baren och köpt ännu fler :P
Brände då en jäkla massa pengar ändå så är ändå nöjd man inte tog med sig mer kontanter!
På söndagen bestämde Emmis och jag att vi skull åka hem måndag morgon så då for vi å såg Batman på kvällen (eftersom vi kom så sent på fredagen att det knappt fanns platser kvar). Den va då grymt bra! Heath Ledger va hur bra som helst som jokern. Fredrik va då roligast på vägen hem, han va helt lyrisk över hur bra filmen va och han blev som sentimental där ett tag :D fast den va ju jäkligt bra så man förstå han ju :P

Hur som helst en grym helg,det ska göras om! :)

Är annars less på skolan nu som faen. Kemi rapport inlämnad till imorrn, hata! Har typ skrivit rubriken. Och har ont i huvudet sen dagen så att jobba med den nu känns inge kul alls, är alldeles seg i huvudet...Tro int ja varken orka eller hinn med träningen ikväll. Vet inte om det är värt iof för jag har ju ändå min plan klar i det ämnet.
Eftersom Mange är hemma nu någon dag så är väl första prio ändå att försöka jobba lite med kemin sen att träffa han så.

Imorrn äre utprovning av studentmössor också,najs! Känns ju ändå lite avlägset men det märks ju att man är rätt nära nu;)

Känns som man har en del på gång nu ändå, och det känns kul!

Taggad! :D

Är hungrig som satan, ha ba ätit frukost idag! Sen gått en hel massa på stan, och tiden för mat fanns tusan aldrig. So much to do and so little time var det verkligen. Så nu ha ja lagt en pizza i ugnen och längtar tills den är klar =)
Fynda lite på stan faktiskt, nån grej iaf =) Hann int ens med att gå på kicks, katastrof! :P Men kanske hinn det imorrn.

Har då inget nytt festplagg till ikväll däremot, synd det! Är less på allt jag har, man använder ju ba samma om och om igen varje gång man går ut. Men finns det inte nåt man vill ha så finns det inte. Får ba vänta tills det perfekta plagget dyker upp antar jag ;)

Nu ser då schemat ut så att jag ska äta, duscha, göra mig i ordning och sen traska ner till Macke & Emmis :D
Kommer nog ta ett tag men ska försöka skynda mig, så man inte gör en "favorit" i repris och kommer inte ut förrän kl 9! :P Men det va ett sär- fall.

oops nu konstatera jacob att det va en pizza i ugnen! :O Fan tur han sa det hade glömt den :D haha ska äta nu.

Tagga breuds det här kommer bli guld! :D

Kebab-koma

Kan knappt röra mig, va fan skull brorsan å ja va så lat för att vi inte ens orka laga mat? :P Blev som lätt att ba fara å köpa hem varsin kebab tallrik. Gott som satan vare men när man sitter där sen med magen uttöjd är det inte lika kul, man har ju något samvete och just nu känns det inte bra...! :P

Det gick emot oss en del då vi kom fram,eller främst för mig. Preis när vi börjat röra oss från busstationen gick min bag sönder!! Whattafuck?!? Plastbiten där axelbandet sitter fast gick ba av?? Man tyck ju att det borde kunna hålla,så mkt vägde ju inte väskan.. :S Så fick gå med den i handen ända bort på sandbacka där stället vi skulle på var STÄNGT. Blev så less, och på det så regna det med och jag fick typ kramp i underarmen. Suck. Men brorsan kom då å hämta anna och mej som tur va =)

Jajja nu ska jag väl börja röra på mig. Emmis borde va framme nu! :D Får väl se vad kvällen har att bjuda på. Verkar som att det kanske kommer nå grabbar hit ikväll så då får väl jag fly fältet ;P Kanske det blir bio?  Har ju inte sett batman-the dark knight än, så det skull kanske va nåt. :) får väl se om det ens finns nån annan som är sugen.
Ska väl höra av mig till mange snart,ska ba packa upp nå grejs, och he drickan i kylen så det är ice cold imöran ;)

Everything changes

Det är inte ett ovanligt fenomen när det gäller vår planering! :P Men ikväll hade vi faktiskt otur, plötsligt va saaben paj så det blir buss istället. Men det går ju det med,mitt humör går nog nästan inte ta död på just nu ;P Blir tidiga bussen imorrn med Anna, synd Emmis inte kan följa eftersom hon jaga. Känns inge bra å inte vänta in henne! Men men hon lär väl överleva även om jag tycker synd om henne....Iof slipper hon mitt prat som hon själv sa :P

Har panik packat nu och tror jag fått med det mesta. Fattar inte hur jag ska hinna med allt innan bussen går imorrn! Hade tänkt träna,duscha,packa färdigt,göra mig i ordning,äta lunch och hinna köp med mig en tidning och nå gott innan.
Om jag känner mig själv rätt så lär jag inte hinna allt och stryker då träningen :P Hellre det än att gå upp svin tidigt,borde ju ta en liten sovmorgon när man ändå är ledig.... ;)

Jaja ska gå och ringa mange nu =) Sen sova!


Invigning av bloggen

Ja nu bloggar man, och enligt vad jag har hört har bloggare inget liv? Men jag är ingen RIKTIG bloggare, det är enligt mig sådana som bloggar och tjänar pengar på det. Så jag anser själv att jag fortfarande har ett liv, faktiskt.
Tycker utseendet här är lite roligare faktiskt än på apberget, så det blir ju lite roligare :P

Har helg nu! :D Och imorrn drar Emmis, jag och Anna ner till Umeå i Mackes Saab! :D Sedan på lördagen kommer Lísa ner med bussen så då är hela gänget samlat och förhoppningsvis taggade på fest! :D Är så jäkla sugen och taggad så det nästan är negativt för det sista man vill är ju att bli besviken på utelivet i Umeå! (tror knappast jag blir det) :P
Det blir även första gången jag faktiskt kommer att kunna visa upp mitt leg utan att bli utslängd! Rätt skönt att slippa hålla koll på var man har vakterna med, nu behöv man ju int gömma sig för dom! :D Lär nog va en rätt skön känsla... ;D
Vi ska såklart shoppa på lördagen med, har inte gjort det på en evighet :) Sen hoppas jag även att jag kommer hem med ett extra hål... :P haha.
Ska bli skönt att få träffa Mange med,saknat dig! PUSS<3

Längtar till avfärd imorrn ;)
Tagga brudar!!! :D

RSS 2.0