20 hela år

Ja då får man gå på systemet då. ÄNTLIGEN!! Denna dag som man väntat på hela livet..Eller kanske inte. Har då inte hunnit vara om det än, kommer nog hinna springa där och bära tungt i framtiden så det räcker, haha.

Har haft en riktigt bra dag, fick ju frukost på sängen av min älskade Mange imorse och han sjöng tydligen en snutt för mig också men det var jag för trött för att komma ihåg. Fick presenter av han då också så dagen började ju bra. Sen hade jag föreläsning på eftermiddagen och fick cykla hem i regnet. Lagade sen till min favorit gryta och gjorde en cheesecake sen kom Jannike, Anna och Mange hit och så åt vi middag tillsammans jag, broder och dem. Riktigt trevligt! Mange hade på min beställning köpt med en vinflaska men det visade sig att bara jag och Anna va sugna så vi delade på den haha. Så har haft en riktigt bra födelsedag =)

Imorgon ska jag äääntligen klippa mitt kråkbo till hår, kommer inte att gå borsta ut i Grekland annars då man badat i saltvatten. Ska även på Forex på stan med Mange imorgon och växla pengar så att det är gjort. Inga föreläsningar så ska nog ta en skön sovmorgon imorgon, skööönt...

Nu ska jag umgås med Mange =)


Kommentera här
Postat av: Bik

du vet ju att du får springa där åt mig framöver, mohahaha :D och sen är jag glad att du läser min blogg (ser lite tomt ut på läsarfronten än så länge) + att det nya penicillinet verkade snabbt och bra men snutten hänger med än haha :) kram

2010-09-13 @ 21:03:12
URL: http://eriiiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0