Don't stop believin'

Är hemma nu efter vad som blev några timmar på universitetet ändå, måste erkänna att det känns faktiskt bättre att man gjort något av dagen istället för att bara sitta hemma och glo. Jag tycker att Blondinbellas föreläsning var bra, jag gick då därifrån och kände mig positiv, inspirerad och mer motiverad till att göra något med mitt liv. Lite för mycket bloggsnack kanske enligt mig, hade gärna hört mer om hur man lyckas med själva företagandet. Men jäklar vad man önskar att man hade hennes positiva inställning och självförtroende! Vill också kunna känna att ingenting är omöjligt. Men det är något man får jobba på helt enkelt.

Här kommer en passande låt som är min favorit för dagen, älskar den.





Efter föreläsningen tog jag och Emelie en långfika och pratade om allt mellan himmel och jord. Åt väldigt goda (och stora) biskvier gjorde vi också! ♥

Hann även med att träffa Jannike en sväng, hehe. Blev mycket prat idag, men sånt är bara härligt. Vissa dagar känns det ju som att man håller på tyna bort i ensamheten i lägenheten så. Lyckades få tag i de 2 engelska böckerna jag behöver för engelska kursen också, så det var ju bra. Nu ska jag göra lite ändringar i mitt CV, fick ju lite tips av en CV coach på arbetsförmedlingen så ska följa hans anvisningar. Känns bra att veta att man har ett bra CV som man lämnar ut faktiskt.








Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0