3/12

Jobbar med hemprovet nu, det går knappt framåt.... Måste ju skriva på idrotten med och vette tusan hur det ska gå att hinna klart med den rapporten, jag har ju ba skrivit 2 meningar hittills! Skit också. Nu är det skidskytte på tv också, och man är ju en sån sport nörd att jag vill tusan gå å kik :P Sen är det ju vänner ikväll och greys, det bli inte så mkt tid över till att jobba hehe. Men det ordnar sig nog tillslut...Hoppas jag.

Är glad igen nu för Emmis ska med! :D Försöker kämpa på att få ta en bil nu sen är allt ba bra :) Nu ska jag gå och se skidskytte och ta en paus från allt tråkigt skit.
Har beställt tid för klippning och toning idag! Hade sån mega tur också att jag fick en tid den 18, nära inpå jul och nyår precis som jag ville ha! :D Nu gäll det ju ba och komma på vad tusan man ska göra med riset.... ;) Förslag?

Nu är det bara 1 dag kvar :)


Kommentera här
Postat av: Madde

Klipp dig som bikis fast behåll färgen du har nu. :) Tror du skulle va svinsnygg i de! :)

2008-12-03 @ 19:25:26
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Madde

Klipp dig som bikis fast behåll färgen du har nu!:) Tror du skulle va svinsnygg i de!:)

2008-12-03 @ 19:26:37
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0