Happy Christmas!

Åh jag bara älskar julafton. Mys i kvadrat! Har precis stylat mig fördigt, va lite seg :P Snart kommer mormor och morfar & farmor och farfar hit :) Tråkigt att Jan-Åkes fattas! :(
Då blire iaf go fika, allt jag bakat ska äntligen få smakas ;) Sedan kalle! Oj det är ba en timme kvar! Jäklar va tiden går. Kalle Anka och julmaten är nog det bästa med hela julafton, tätt följt av julklapparna som inte får glömmas... :P
Nu ska jag sluta babbla iaf. Ha en bra jul alla för det ska jag ha! :D






Pust

Gah dagarna innan jul är rätt hektiska. Allt ska ju göras. Tur att man slipper dammsuga och allt sånt bajs, för jag står ju för bakningen. Har bakat peppermintskola idag! Har typ tagit hela dagen känns det som...Men nu är det klart. Knäcken få vänta ett tag. Har även hunnit med att va ute och dra i skotrarna ett tag! Lynxen grävde fast sig i djupsnön bakom huset... :D Haha. Längtar tills jag är helt frisk så man kan fara ut! :) Mange putta ner mig i snön så jag satte mig på stjärten. Han är nu på min svarta lista. Hmmf.

Ska se lite sunes jul nu! :D

Längtan

Vet inte vad jag ska göra riktigt. Måste snart börja göra mig i ordning för jobb. Doooh kändes mer än segt. Längtar redan nu tills jag får krypa ner i sängen och sova..Skönt att jag tar bil ikväll iaf och slipper gå, "du är ju fortfarande snuvig" som mamma säger :)

Längtar så mkt till imorgon....Då kommer älsklingen hem. Skönt att han är här så länge också! Jag bli ba så glad av att tänka på det!

Kolla förresten den här fina soffkudden! En sådan skulle jag vilja ha i mitt rum då jag flyttar :) Älskar saker från Indiska.
Sedan klänningen förresten, bli glad av att ba titta på den - för den har en stor rosett fram! Jag älskar rosetter! På allt. Kläder,skor, handväskor. Det är därför jag är så nöjd med mina pumps och min nya partyväska! :D Den kommer det förresten en bild på nån dag framöver. Och ja, jag har lite göra om någon får för sig att undra... :P






Nu måste jag börja göra mig i ordning för arbetet väntar...Hoppas ni får en trevlig kväll och jag hoppas jag får det med! ;)

Puss på dom jag tycker om!

Jag vill utomlands!

Aahh nu får jag en sådan där super-mega-dundran längtan igen! Det ba slår till en som en gummiklubba i huvudet. Jag vill utomlands! Jag vill till värmen (den känslan fick jag rätt troligt för att jag fryser nu). Jag vill sola,bada, träffa nytt folk, shoppa roliga saker! Skulle vilja vara nånstans i världen bara stället inte heter Storuman (med ett krav-det ska va varmt).
Det finns ju så många ställen man vill se också! När jag tänker efter, hur ska jag hinna se allt under mitt liv som jag vill se?!?! Ingen lätt fråga inte.
Känslan jag har nu är då att det kommer att bli drygt som fasen att vänta ut bulgarien resan efter studenten...Önskar ju man kunde åka nu! Men jag få väl längta som tröst.


Thaliand är ett av ställena jag någon gång skulle vilja resa till, kolla ba in va underbart det ser ut! Suck....








Lovet är här!

Och det tackar vi alla naturare för :P Vilken termin! Dom som sa den skulle va slapp,men varje ledig stund ha ju nästan ägnats åt projektet. Så längtar inte tills nästa termin som dom sagt kommer bli supertuff.... Huvva! Men det är ju den absolut sista så man få ha det i åtanke.. Oh my god, jag har ba ett halvår kvar i skolan! :D Fränt. Men fan, nu har jag ju lov så nu ska jag sluta tänka på nästa termin! =O

Jobb ikväll. Gör egentligen inte så mkt, vet inte vad jag annars skulle hittat på. Jobb imorgon med, Vill inte, vill va med Mange då :( Men det är ju ba att pallra sig dit. Sedan får jag väl hoppas att jag har nån trevlig prick där att surra lite med istället.

Jag vill göra nåt kul!! Längtar till annandagen känner jag, då blire att släppa loss ;D Smygtaggen kommer....

I'm chocked...

...Över hur vissa människor fungerar?? Ett färskt exempel är personen jag nyss pratade med. Hon måste ju veta att hon hade felbedömt, för hon hade redan ändrat sig direkt då jag klaga. Så då jag skulle prata om lägga fram alla klagomål och tankar krings hennes beteende så var det redan klart, hon skulle ändra. Jag hann knappt säga nåt, för hon hade bestämt innan att det skulle ändras. Ifrågasatte ändå hennes agerande från första början men då fick jag fram nåt som liknade bortförklaringar. 2 gånger under vårt samtal sa hon saker som kunde tolkas som att hon satt betyget av personliga skäl. Tur att hon verkade inse att detta kunde ha slutat illa för hennes del om hon inte ändrat sig, annars ska gudarna veta att vi hade stormat in till rektorn..
MEN, nu ordnande det sig. Vilket enligt mig betyder att hon visste att hon hade fel hela tiden, och är en idot. Hade hon stått för det och verkligen ansåg att det skulle va så skulle man ju aldrig ändrat. Men trots att det är väldigt oproffesionellt så får jag väl säga att jag få väl va nöjd- jag gick ju segrande ut ur det här iaf.

Har avreagerat mig lite inför mamma nu så det känns lite bättre. Ursäkta att jag säger det som allt vet egentligen, men helvete vad det kan va skönt att få snacka skit om nån ibland! Men man ska väl ha skäl med, men det har ju jag i detta fallet. Så döm inte! :P

Verkar svårt att hitta en lucka då gänget kan ses. Hmmm tricky. Det är ju alltid nån som inte kan! Nu får vi försöka lösa detta tycker jag :) Skärpning på oss alla! :P

Man måst va hård

Ordnande ett möte imorrn med kärring. Får se hur det går, börjar bli nervös! Kommer säkert bli feg och inte våga säga allt det jag skulle vilja säga. My balls are not okay...Men vi får se, hoppas jag kan va hård.

Sett bodyguard nyss! Tycker den va bra faktiskt! Måste säga att Kevin Costner fan va snygg i sina unga dar! En riktig fox! ;D

Nu ska jag ägna min kära mor nån minut innan vänner börjar :P

Ska annars ägna kvällen till att försöka tuffa till mig lite. Ciao!


Skola

Ska strax till skolan. Första gången i veckan faktiskt, så det bli nästan kul att få träffa kompisarna :P Hehe. Ha ba en lektion sen äre ba balmöte, skol if möte å sånt bajs så ganska lätt dag blire nog. Funderar på om jag ska ta och ta mitt snack med den där *piip* jag inte gillar. Men får se hur det blir med det. Känns som att man aldrig lyckas samla ihop tillräckligt med mod för att göra det! =/

Handy woman??

Typiskt, ha inte gjort kolamuffinsen än! Jag är så kass ibland, skulle ju gjort det tidigare i dag. Men sen blev jag orolig för hur stora man skulle göra dom (det står inte) så ja våga int göra dom. Hahah så patetiskt då man tänker på det, jag kan inte göra nåt om det inte står exakt hur man ska göra! :D Jag är verkligen praktiskt lagt...  :P

Just nu längtar jag till torsdag, för då kommer Lisifis hem för gott! ;) Då blire tea party hemma hos henne, och jag ser framemot det till tusen! Helvete va käftarna kommer att gå på oss. Stackars hennes föräldrar :O Men vi ha ju saknat dig!<3

Och jag är så glad idag, för Mange kommer hem på lördag!! :D Han fick ledigt, så nu längtar jag :D :D Jaay!

Nä nu ska ja se vänner, pusss!

Don't say you love if you don't mean it

Måste säga att jag älskar denna låt! Ju mer jag lyssnar på den desto bättre tycker jag att den är. Och nu när jag lyssnar på audi pro systemet så är det bara så att det knottrar sig på armarna. Love it!




Håller på att testa hur jag skulle se ut utan lugg. Funderar på att skita i att klippa luggen nämligen. Men vet inte riktigt. Funderar vidare.

Nu ska jag testa att göra en sådan där kul sko låda! Ska se om den bli bra, då sparar jag den. Annars få väl pappa elda den :P Sen ska jag kanske baka nå kakor till julen! Ha typ 100 kvar och vet inte när vi ska hinna allt :S Men då blire att lyssna på Last christmas till det! ;) Lätt bästa jullåten. HAHAH! Drömde inatt att vi gjorde den låten på julspexet :D Jag typ fnissa i sömnen :D Kanske vore nåt...Nån som är med mig? :P Hehe

En sådan dag...

Vilken jävla dag alltså...Har inte orkat göra biologi uppgifterna eftersom jag varit sjuk i helgen, så idag blev det ju stora paniken eftersom de ska va inne idag! Är ju fortfarande sjuk så det va inte den bästa vilo dagen direkt..Suttit framför datorn och skrivit sen halv 12 imorse- till nyss!!! 8 sidor blev det. Helt slut i ryggen. Och i kroppen. (konstigt att man kan bli så trött av att ba sitta??) Är framförallt så jävla less!! Gud har ju inte kunnat vila alls, är inte frisk än. Bli att va hemma i morgon med så att man få vila och bli frisk då, för idag har man inte gjort några framsteg.

Men nu är det då klart iaf....Ska gå och lägga mig nu så man kan krya på sig lite. Sömn är den bästa medicinen :)

Måste säga att Gossip girl nog är min favorit serie just nu, såg reprisen idag av gårdagens avsnitt. I början var man rätt skeptisk men nu. I like it! :)

Nä godnatt på alla nu ska jag krypa ner i sängen med en varm riskudde som sällskap :) Nån livskvalité ska det väl få finnas på denna dag med säg!


Sjukling

Åh blev sjuk då jag kom hem efter trippelbollen i fredags...Som vi förövrigt sög i! Eller vi va ju skitbra ändå fram till sista volleyboll matchen då vi sög och loosa mot ett lag vi borde vunnit över. Och den förlusten gjorde att vi inte tog oss till final. Doh..Ha inte hämtat mig än. Sen va jag ju sjuk då jag spela vilket straffade sig sen. Det va INTE kul att jobba i fredags,hade ju lite feber på kvällen...Igår blev det inge jobb alls för jag va för sjuk. Hade aldrig gått..Idag är det lite bättre än igår, men bli att va hemma från skolan imorrn. Bättre att bli frisk ordentligt så kanske man slipper en omgång till runt jul. Vill ju åka skidor snart!

Ska ju klippa mig på torsdag och jag vet inte hur jag ska ha det! Vilken frisyr?? Vilken färg? Ska jag slinga, blondera, göra det lite mörkare, mörka slingor?? Hmmm. Många frågetecken, Men här kommer nån bild på hår jag gillar :) Jag ska då ha kvar längden för jag vill att mitt hår ska se ut så här! ;)










Tycker Jessica Albas hår är helt underbart! Ska kanske önska mig det i julklapp? Färgen på bilden överst tycker jag är jättefin med, inte så jäkla bimbo blont utan mer kola honungs aktigt. FInt :)

Nä nu ska jag knyta mig..Är helt död.Det tar på att va sjuk. Ska ringa min älskling med och få klaga lite för han :) Hehehe.Åh om en vecka kanske han är här! Snälla tölpar i umeå ta hans jävla pass!! Annars få ni med mig att göra. PUNKT





Äntligen!

Skicka just in hemprovet. Äntligen! Jag är fri,fri åh typsikt.... (för er som har sett robin hood) :D Aaaaah skönt måst jag säga. Vad ska man göra nu då då man inte läs om celler bakterier och virus liksom?? :O ;)

Det som är lite surt nu då är att nu ha jag tusen uppgifter kvar att göra i biologi innan måndag. BLÄ. Så lär bli att göra en del i helgen,men nu ska jag ba andas resten av kvällen ;P

Taggar för imorrn nu, tror det bli en kul dag ändå! Tusen gånger bättre än att sitta på lektioner iaf :)
Nu ska jag hitta på nåt kul och lägga bort biologi böckerna. Jaay!

Puss på min heting :)

It's a headache....

...nothing but a headache...Hits you when it's too late...Hits you when your down..

Haha börjar alltid tänka/sjunga på den här "låten" (omgjord av mig) då jag har huvudvärk! :P
Alltså, finns det nån sjukdom där man har ont i huvudet?? Igår hade jag det, men idag...AAAJ!! Skulle vilja ta ut hjärnan och massera den. Om det skulle hjälpa eller ej vette tusan men då slapp jag då ha den i huvudet där den verkar leva sitt eget liv och hoppa och banka på runt i skallen på mig. Känns tungt nu att jobba kan ja lova....
Hmm verkar iaf som att hemma labben fixar sig nu så jag kan skriva klart rapporten! Vore ju najs. Hemprovet ska ju in idag så nu blir och jobba häcken av sig så man får det klart. Har nån fråga kvar med...Men men tror nog det ska ordna sig!

Imorrn blire tack och lov en skön dag! :D Trippelbolls turnering är alltid kul :) Och Emmis och jag måste fan ta och vinna i år igen, då ha vi vunnit alla 3 åren! :D Inte illa alls isf ;) Så imorrn blire å kämpa laget!! Men tror nog vi har rätt fina chanser, vårt lag ser rätt bra ut. Vi ha ju Dajje! :D


Depp

Åh jag känner mig typ som igår, trött som in i hel och less på det mesta. Har inte gjort några framsteg med hemprovet eller rapporten- för mitt cp experiment funka inte! svårt att skriva om det inte händer nåt- och jag vet ju vad som ska hända så ganska mysko. Irriterande iaf. Har då gett upp för länge sen och satsar på att göra det imorrn och skicka in på kvällen. Alltså, jag skjuter upp det som vanligt.

När man är på depp humör kan man bli depp på lite säger jag bara. Som att PLÖTSLIGT så är det inte dubbel avsnitt av varken 2½ men eller vänner!! Det va ju det man alltid blev glad av om man va depp och nu har dom tagit bort dem 1,5 h av glädje. Tack.

Sedan saknar jag Mange så mkt att det tamme gör ont :( Så tungt när det bli lång tid innan man ses, har vi otur kan han inte komma förrän den 23....Åh hoppas det löser sig med jobbet där. Annars ännu mer depp, och det är faktiskt tillräckligt jobbigt ändå :(

Jävlar vad man va negativ, men va fan. Är saker och ting piss så är det! Vet inte om jag orkar se Greys nu egentligen, men det lockar med lite glass ändå...Tröstäta brukar ju faktiskt funka rätt bra.

Längtar till sängen

Hemma igen,kändes drygt direkt eftersom all stress kom tillbaka och alla uppgifter till skolan som ska göras. Läste mailen och Evy ha ju nött som sataaaan....Tusen mail om uppgifter som ska in som man inte ens börjat på plus hennes hemprov. Ajjsing bajsing.. Verkar som att man inte hinner allt i veckan utan bli kanske tvungen att jobba med sånt i helgen. Drygt.

Packat upp alla mina fynd och mammas reaktion var positiv :D Hon diggade mina fynd om man säger så, och hon var helt chockad över skorna jag köpt (hon ville visa mormor dom). Även jag är lite fundersam över hur det ska gå att gå i dom,men man få väl kanske hålla igen på boozen (lite) så kanske det ordnar sig. Är iaf grymt nöjd med allt! :D

Har inte jobbat direkt mkt ikväll..Tabbade sugen totalt...Är fasen sjuk. Så grymt slö hela dagen och snuvig och tung i huvudet. Ska ringa Mange och försöka få lite tröst tro jag, bli säkert på bättre humör då :) Nää, ska gå och lägga mig. Ta igen lite sömn och förhoppningsvis va piggare imorrn så jag kan jobba ordentligt då. Ska fan bli gudomligt skönt att få lägga sig i sängen. Ska låna mammas riskudde och värma den ordentligt så bli det varmt och skönt i sängen....Gonatt :)



Mina nya läckerbitar!

Suck

Då har man sagt hej då....Brorsan är på jobbet och Mange på skolan.Sitter själv nu och funderar på vad man skulle ha gjort. Känner mig för övrigt helt jävla död. Känns som att man va ute och tog en fylla igår :S Måste ha en förkylning på G för känner mig så grymt slö och trött. Typ bakis känslan. Hmmm?

Helgen har då varit super, jag vill ba stanna. Igår shoppa jag så jag fan va less när klockan nästan var 7,det händer inte ofta. Fast det är inte ofta man går och nöt tills allt stänger heller. Men jag hitta då allt jag skulle ha i julklappsväg, sen så blev det ju väldans mkt fler grejer till mig också. Men jag kunde ba inte motstå det :P Allt skriker ju mitt namn!

Ska väl gå och käka nåt nu,det ekar i magen just nu. Sen få jag väl börja packa och så så att jag är redo att fara runt 12. Känns ändå bra att komma hem i tid så att jag hinner jobba en del på hemprovet idag, annars skulle det bli en sån jävla tung dag imorrn. Det jag längtar mest till hemma just nu är min säng. Gud vad jag skulle vilja lägga mig i den nu och ba sova bort alla värdelösa dagarna till jullovet!

...

Hemfärd imorrn...Känns väldigt drygt,tråkigt och värdelöst. Hemprov som måste göras klart så fort man kommer hem, så det känns inte så jättelockande. Det enda som lockar är min Stenlurk :)
Hälsade på hos Lisa & Emmis ikväll. Trevligt vare! Min tabbe va inte bra men men... ;D kul vare att ta igen lite med Lisifis! Va längesen,men skönt du kommer hem snart så vi bli alla fyra igen :)

ÅÅÅHHH vill ba stanna här!!! Vill inte lämna dig ju... :(

Stan snart!

Blev inge stan igår, sov bort dagen som vanligt :P Bristande planering va väl en faktor också. Men nu ska jag snart ner å se om jag kan fynda nå julklappar (och nåt kul till mig själv med)! :) Annars har jag ju morgondagen på mig också, för det lär väl va så mkt folk och köer att man inte hinner med så mkt...Jag ber till Gud att gina klänningen finns kvar!!!
Nu ska jag göra mig klar!


För övrigt så lyckades Anna med sin hämnd, i fredags fick jag sms och ett telefon samtal från nå killar som sade att de ringde för annonsen som stod på skolmailen. Tyvärr så var de ju inte i rätt ålder, jag godkänner bara de mellan 30-70 år. PUNKT

En ursäkt

Anna. Jag ska faktiskt be om ursäkt för detta. Okej, det kanske ballade ur lite när folk börja skriva ut och sätta upp lappar på skolan, skicka ut annonsen på mailen till alla elever på skolan (med mobilnummer), killarna satte upp annonsen på akkan och konsum.  Men jag tycker inte att jag och Emmis kan ta allt ansvar för det inträffade, det vi gjorde var harmlöst. Sen tycker jag du visar upp lite orättvist behandlande då jag får all skuld, trots att Emmis var lika delaktig. Men vi tar åt oss (lite grann). Vi ser det här som en tjänst vi gör dig, du kommer väl ihåg din önskelista? ;) Förhoppningsvis så hjäper vi dig att uppfylla den :)

Sedan så har du ju faktiskt fått ge igen genom att skicka ut det här om mig till alla elever på skolan OCH LÄRARE:

Emilie Jonsson söker man!   Jag söker trevliga karlar i åldern 30-70år. tycker mycket om hår på bröstet och lite plufsiga magar. skulle vara väldigt kul om du kunde höra av dig till mig på nummer 070 - 6837329. Tack på förhand /Emilie (kanske blir något)

Detta resulterade i att lärarna började fråga om jag hittat rätt man för mig än, och gav även förslag åt mig varav Lasse T var ett förslag som återkom ofta av många lärare.

Och med tanke på att Emmis och min annons var seriös menat så har du nu fått din hämnd. (Skulle däremot gärna sett att du skicka nåt liknande till Emmis så att hon få straffas också ;P )
Jag hjälpte dig ju att ta ner papprena från akkan och konsum :) Det måste ju ses som ett plus. Du fick slänga min vante i diket med snö så jag fick snövada med lågskor (och bli puttad så man satte sig på rumpan). Så allt som allt så tycker jag att jag har fått det straff jag förtjänar, jag tycker att det är killarna som bär skulden för att det ballade ur.

Hur som helst Anna så ber jag om ursäkt för det inträffade. Du vet att jag älskar dig gumman, Emmis och jag hoppas att du förlåter oss nu (tänk på vad vi gör för att hjälpa dig)  :D Pussar på dej! <3

Anna söker man!

Hej!
Jag heter Anna Stenvall och är 18 år. Jag är en rolig och väldigt trevlig tjej som gillar galej. Mina intressen är mina bästa vänner (Emelie,Emilie & Lisa), sport, mysiga hemmakvällar och vilda partykvällar. Mina favorit program på teve är bonde söker fru, greys anatomy och dansbandskampen. Min musiksmak är blandad, från dansband till skön och soft musik, just nu gillar jag Kings of Leon.
Nu är det så att jag söker en mogen kille/man med sinne för humor. Du får gärna ha ett sex-pack, men det är inget måste. Jag gillar vältränade män, så har du ölmage behöver du inte söka.  Annars vill jag ha en kille med lite hjärna så du går att ha en konversation med. Det vore trevligt :) Jag gillar inte lurkiga killar- så inga dooners! Eftersom jag vill tända på dig så är det ju faktiskt ett plus if you got the look ;)
Du får gärna va lite av en bad boy.

Nu hoppas jag att om du känner dig manad så hör du av dig! I'm waiting for mr right :) Mobilnr: 073-0748821



Duktig :)

Jaaay, nu har jag skickat in idrotten! Skrev klart rapporten mellan vänner och Grey's, alltså på en timme ;) Det är märkligt vad man kan va duktig när man ha tidsbrist :P Har inte jobbat så mkt på hemprovet däremot, men tror nog jag hinner klart det ändå utan att jobba i helgen. Jag vägrar fan ta med det och jobba :P Har tusan varit duktig idag, ringde ju och intervjua en i frälsningsarmén också (som jag skulle gjort förra veckan). Det fula var att vi hade en del gemensamma åsikter även om jag betraktar mig som totalt otroende. Det va ett ganska kul samtal för hon ville ju veta vad jag tyckte och det blev ju fult då jag sa det ;P

Tror det blir att ta våran bil till Umeå nu, inte för att jag klagar. Det blir perfa. Det är ba det att Bikus och jag kommer få tvätta bilen när vi kommer hem för att pappa tvätta den igår och nu ska vi köra den i slask och salt i Umeå. Men det får vi ta, det är inte oftare man hjälper till här hemma ändå så... :P Måste bränna en skiva imorrn innan vi far också! :O Och planera vad jag ska köpa för julklappar??! Oh men, hur ska jag hinna allt?

Nu ska jag banne mig gå och lägga mig, känner mig som ett jävla lik varje dag!


3/12

Jobbar med hemprovet nu, det går knappt framåt.... Måste ju skriva på idrotten med och vette tusan hur det ska gå att hinna klart med den rapporten, jag har ju ba skrivit 2 meningar hittills! Skit också. Nu är det skidskytte på tv också, och man är ju en sån sport nörd att jag vill tusan gå å kik :P Sen är det ju vänner ikväll och greys, det bli inte så mkt tid över till att jobba hehe. Men det ordnar sig nog tillslut...Hoppas jag.

Är glad igen nu för Emmis ska med! :D Försöker kämpa på att få ta en bil nu sen är allt ba bra :) Nu ska jag gå och se skidskytte och ta en paus från allt tråkigt skit.
Har beställt tid för klippning och toning idag! Hade sån mega tur också att jag fick en tid den 18, nära inpå jul och nyår precis som jag ville ha! :D Nu gäll det ju ba och komma på vad tusan man ska göra med riset.... ;) Förslag?

Nu är det bara 1 dag kvar :)


Gaaah!

Åh va man kan bli less. Känner mig på dåligt humör, men det är nog dels för att jag är så trött men sen så går ju allt emot en också. Jag har verkligen inte tid att stå och sälja fika imorrn, och det verkar inte va helt lätt att hitta en ersättare. Men eftersom det är många som ska gå på bal borde ju fler kunna ställa upp också, hittills har typ inga killar engagerat sig så jag brode tusan kunna få slippa denna gång.
Sen verkar inget bli som tänkt heller =/ Men nu ska jag kanske titta på fysik uppgifterna så jag kan bara ägna mig åt hemprovet sen efter skolan och köra hårt med det.

Stress

Nu har jag då lyckats återskapa den gamla designen ganska bra...Får nöja mig med det nu för jag hinner inte mera!
Har börjat lite på hemprovet nu, inte gjort mkt men en början är ju alltid en början ;)
Hinner inte skriva mer nu för mamma ska snart skjutsa iväg mig på macken.. Jag har lite lätt panik nu eftersom jag har så mkt att göra och så lite tid! Men det är tusan värt att försöka jobba lite hårdare nu så man kan va i Umeå till tisdag och va ledig....Sen idag kom jag på att jag kanske ska stå och sälja kakor i 3 timmar på torsdag! :O Får se hur det blir med det, vet inte när jag ska hinna allt då ju?!
Jaja nu ska jag fara iväg....

Ciao!


FÖRBANNELSE!

Asså va fan händer... Som ni ser har jag tabbat mig. Råkade trycka på en stilmall så nu är allt ba borta så nu äre att börja om och trassla med all jävla design! Man bli ju så jävla förbannad....! Så nu ser den förjävlig ut men ska få väl försöka åtgärda det imorrn typ. Doh.


Ha varit duktig idag tycker jag sjä'lv. :) har bakat dumlekakor och hallongrotter! :) Nu ska jag snart gå och lägga mig, har inte tagit igen all sömn än tror jag :P

Här är mina fina dumlekakor :) längtar tills man får äta dom kring jul ;)

 



Last Christmas

Vaknade 13.00 idag! :O Vette fan vad som hände. brukar ändå ha svårt att sova längre än halv 12. Behövde antagligen sova ut lite.
Sen ha bikis och jag (mest jag :P ) jul stökat en massa! Tagit fram massa jul pynt och sånt. Ska städa mitt rum sen. Nu håller jag på att baka dumlekakor! :D
Och för att få den rätta julkänslan så lyssnar vi på en julskiva ;)


Klart bästa jullåten ever är denna!


RSS 2.0