Gaaah!

Åh va man kan bli less. Känner mig på dåligt humör, men det är nog dels för att jag är så trött men sen så går ju allt emot en också. Jag har verkligen inte tid att stå och sälja fika imorrn, och det verkar inte va helt lätt att hitta en ersättare. Men eftersom det är många som ska gå på bal borde ju fler kunna ställa upp också, hittills har typ inga killar engagerat sig så jag brode tusan kunna få slippa denna gång.
Sen verkar inget bli som tänkt heller =/ Men nu ska jag kanske titta på fysik uppgifterna så jag kan bara ägna mig åt hemprovet sen efter skolan och köra hårt med det.

Kommentera här
Postat av: Emelie m. TT:arna

Heja på med hemprovet ;) jag ligger först :P

2008-12-03 @ 12:20:55
Postat av: Emelie

Heja på med hemrpovet :P Jag ligger först :P

2008-12-03 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0