Fars dag

Grattis far på din dag! Han fick en skjorta faktiskt, däremot lär han använda t-shirts där det står vattenfall eller forsmark och liknande hellre än den, han är ingen skjort människa. Men vi hoppas på en liten bättring :P

Jobbet gick faktiskt bra i helgen, känner mig lite tryggare nu faktiskt, så hädanefter kommer det nog kännas lite lugnare :) Skönt det!

Ja idag har man rännt runt en del, först farfars där det blev en massa fika och prat. Dom va helt skräckslagna att jag jobbar SJÄLV och vad som helst kan ju hända. Och att jag ska ta mig hem själv med, det va ju rent förskräckligt. Att gå eller cykla va ju helt uteslutet,alldeles för farligt. Det va knappt bilen va tillräckligt bra skydd heller, utan det lät som att helst skulle väl typ pappa komma och hämta mig varje kväll så jag kom hem säkert :D Hahah man kan ju inte göra annat än att tycka dom är söta :)
Sen ikväll har vi varit hos mormor och morfar och fikat ännu mer, så imorrn blire då träning det är då ett som är säkert!

Har hunnit med att se reprisen av Idol och stjärnor på is som jag spelade in idag! Alltså vad ska man säga om Markus? He's the man ;D Det var nog första gången man upplevde att konståkning var sexigt! :D Skratta ni, men det är ju sanningen,för han är grym! ;)

Och ni som inte tror mig, check this out!



Och inte att förglömma, imorse vaknade jag av den här låten på radion, vilket gjorde mig allt annat än sur :)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0