Ge mig party!!!

Men något fet taggad man bli när man lyssna på Lady Gaga! Tror jag har en ny idol ;) Hehe efter Markus Fagervall alltså (SÅKLART!) ;)

Dom här låtarna är kung, vill ba shaka varje gång jag hör dom! :D Och ha en bar i närheten....  ;)

 
 







 


Har gjort mig lite i ordning inför jobb ikväll, kan ju inte va hur lurk som helst, det lär väl skrämma kunderna ;P Snart börja Idol och då ska jag lägga mig i soffan och villa både benen och psyket. Kommer nog bli tungt för båda ikväll :P
Min pojke är inte här med mig i helgen :( Tråkigt så man kan dö men sånt är livet ibland....Ska då dit till han nästa helg har jag bestämt, Längtar redan, kommer bli skönt att få fara bort! Sen kanske det blir så att jag tar bil, det skulle va spännande att köra där själv! :P Kommer iaf bli super, va ett tag sen jag var där sist med. Längta. Nu gäller det ba att överleva.

By the way,nån annan som är sugen på party? ;)

Kommentera här
Postat av: Madde

Nja asså vi hade ju planer för Hemavan men det verkar lite svårt att få tag i en stuga. Sedan hörde vi att Manne planerar ha fest i Skidstugan här och bjuda in folk. :)

2008-11-07 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0