Grattis!

Bikis som fyller 16 idag! :) I min värld fyller hon bara 12, vilket hon har gjort flera år i rad nu :P Vill int hon ska bli äldre än så hehe ;)

Igår vare tårtkalas för Erika här med lite folk, trevligt och träffa kusinerna :) Åt alldeles för mycket tårta :O Mådde tom dåligt senare på kvällen. Idag blire ännu mer tårta och gott. Blir nog en skön dag, tänker inte göra så mkt. Se någon av Erikas nya filmer :)

Fredagen på hotellet var väl sådär, det dog av ju längre kvällen gick. Men mkt trevligt hemma hos Petra :) Bästa stunden på hotellet va på dancefloor till "Alla som inte dansar är våldtäktsmän"! HAHA fy fan va kul det va. =D Efter ett tag garva jag så mkt att  man stod dubbelvikt och hade ont i magen! =D Hahah det va klart bästa på hela kvällen.

Känns sjukt att lovet redan är slut! Imorrn äre tillbaks till skolan och jag känn int att jag haft lov! Det va ju egentligen ba torsdag och fredag som kändes som lov. Så 2 dagar har man haft som man kunde slappna av på. FÖR LITE!!!!
Nu får man längta till jul. Eller december över huvud taget, så mysigt! Längta dit =)

Kanske ska följa pappa och träna nu..Behövs egentligen med tanke på smörgåstårtan jag small i mig igår :O :P Hehe men jag våga ju knappt träna för min öron just nu...Kanske ska försöka lura med bror att vi far dit ba för att spela pingis! :D Ska försöka iaf.

Grattis syster!



Kommentera här
Postat av: Madde

Ja jävlar.. undra hur länge lill Bikis kommer va minst i mina ögon också. :)

2008-11-02 @ 19:39:25
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: bjoernstad

Hahah fan va ja höll på å dö när du kom å peka på han som satt! de va fan de roligast på hela kvällen :D

2008-11-03 @ 17:17:32
URL: http://bjoernstad.blogg.se/
Postat av: bikis

hallå du ger bara igen o säger ja är 12 för att ja råkat glömma din födelsedag ;)

2008-11-03 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0