Hard working lady ;)

Gosh, vilken helg det blev! Blev att jobba fredag,lördag,söndag ändå. Och lördags passet va det värsta, mellan kl. 14,45-00,15. Mina fötter fullkomligen dog. Men nu har jag då lärt mig att fejk foppa-crogs går man ut på ba nån timme. Så helgen blev tuff, och jag som hade planerat in bara lugn och ro. Det sket sig :P  Men då ha ja då råd att handla inför jul iaf :)

Såg stjärnor på is reprisen idag när jag kom hem som jag spelat in! Det blev precis som man hoppats iaf, TT (tönt Tony) åkte ut och Markus satte nytt rekord! ;D Hehe han är för bra. Emelie och jag måste på allvar starta upp en fan-club. Någon som är med? Hehe.
Förresten. TACK Sverige för att ni äntligen fattat att Johan Palm skulle ut ur idol. Jag höll på skämmas ihjäl då jag såg hans fan som filmades som va helt jävla hysterisk (som tydligen hade svimmat back-stage senare). Man skämdes nåt så grymt för hennes skull. Men nu är han och hans skara skrikiga 10-åringar ute ur leken, och allas våra öron tackar för det. Och jag är ändå glad att jag sluppit va där och höra det live. Fatta vilken pina.

Är ledig imorrn, jaaay! Jag ska ta min lugn och ro dag imorrn istället det tycker jag att jag är värd. Hade ett tag funderat på att börja på biologi hemprovet, men för attsingen, vi är ju ledig! Få väl jobba som faen senare i veckan istället (vilket säkert inte kommer ske det heller....) . Men imorrn ska jag julbaka och pynta och sånt som jag inte hunnit :)

Längtar till Umeå nästa helg, Mange och klänningen jag vill köpa ;)

Pussar!



Kommentera här
Postat av: Madde

Angående fanclub, jag är med. :) Angående skotern, jo det är det nog värd egentligen min lilla pärla. :) men man gråter blod när pengarna ska fram såhär vid jul.

2008-11-30 @ 22:27:23
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Anna

oh, vad är det för klänning? :)

2008-12-01 @ 18:16:54
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0