Julklapps spaning

Det blev en kort sväng på stan idag! Slöa som vi är (som vanligt) tog vi oss ju inte ut förrän på eftermiddagen :P Hann med några affärer, men köpte inget! Hitta inte "rätt stövlar" på Biancos så då är det ingen idé å köpa heller. Får önska presentkort där i julklapp istället. Åhlens var en superöverraskning! Dom hade gjort om super mkt sen sist jag va här, dom har världens avdelning för smink och hudvård! :D Himmelriket. Massa bra (och dyra) märken där med som är super! :D har ändå gjort lite nytta på stan iaf, kolla in massa produkter jag vill ha från Kicks i julklapp :) Heheheehee.

Snö oväder här idag är det då, och forden är den värdelösaste bilen i världen! Körde den på stan idag, och den slira hela tiden och fick små sladd då och då så fort man gasa lite. Inte kul när det är mkt trafik! En bil som va bakom mig blev då rejät sur och flasha mig. Pumba.

Hoppas inte vädret är som det är nu imorrn! Snön flyger och mega halkigt väglag. Då blire inte kul för lilla mig!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0