Lite lat

Igår efter jobbet blev det en liten extra sväng, for till trean och va med Anna,Petra och Marina ett tag. Marina pratade då så att vi andra fick oss ett gott skratt iaf! "Det ante mig!" Va skönaste kommentaren iaf.Hahah :P Sen skjutsade jag hem Anna och Petra så kvällen blev rätt lång tillslut. Ringde Mange då jag kom hem, och det va första gången jag ringer och han sover! Annars bruka det ju va tvärtom :D Han kunde ju nästan inte prata,hehe. Sötis.

Ska fara till gymmet snart med mamms och papps. Orka egentligen inte, känner mig laaaat! Vet inte om jag orka göra många knop där direkt. Kanske ba lyft lite vikter så man får så där stora manliga muskler (moahahaha det lär inte  hända). Kändes så tungt att behöva anstränga sig på nån jäkla kondis maskin. Jag är lat :(

Kom nyss på att jag inte ens kollat bilderna sen halloween! Måste komma ihåg att lägga in bilderna i datorn idag så jag kan se om jag ska lägga ut nåt sen då!

Nu ska jag snart fara och plågas,

Ciao


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0