Måndag

Suck vilken dryg dag! Höll på somna på fysiken :O Man räknade och räknade och lektionen tycktes aldrig ta slut. Det enda som känns positivt nu i efterhand är att jag sällan varit så duktig på en fysiklektion, det kan nog förklaras med att en viss Emelie inte var där :P Sedan följde en inte alltför rolig biologi lektion. Fan vad man känner sig seg nu, men skönt att man är hemma iaf. Ska vila ett tag genom att se gossip girl och fika, sen kl 16 kom Anna och hämta mig så vi far på trippelbollen, behöver röra mig. Hoppas det är nå folk där så det blir hyfsat kul iaf. 

Dagens roligaste: Anna körde en gamm volvo, och när vi skulle tillbaka till luspen efter lunch kom ett motorstopp, och sedan gick bilen inte starta! :D Hahah, hon hacka sig fram med den, och sara och jag klev ur för att putta igång. Tillslut gick den igång iaf, och sara och jag fick oss då ett gott skratt. Anna var inte lika nöjd :D

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0