Pissed

Är så förbannad just nu, på lillsyrran (finns det nå mer irriterande?) för "ovanlighetens" skull. Man önskar ba dom kunde växa upp nån gång!!!!

Är ensam hemma nu och vet inte riktigt vad jag ska hitta på...Mange kan inte komma idag heller, det blev att han måste jobba... :(((( Inget blir då som man tänkt sig :/  Bli sjukt trist ikväll nu när han inte kom. Men ska se Idol iaf,litet plus. Och äta nåt gott med (tröstätning). Få väl ba vänta till imorrn då antar jag...

Ha ba en uppgift kvar på hemprovet så den skiter jag i i helgen. Försöker lösa den på måndag istället och lämna in sen, nu är man less! Men för en gångs skull har man ju jobbat i tid iaf.

Tror jag ska gå och börja laga mat om ett tag, känner hungern :)

Kommentera här
Postat av: Madde

Vad har Bikis nu hittat på?:)

2008-11-21 @ 17:27:52
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0