Segt

Har gått tungt med hemprovet ikvälll, inte jobbat ett piss! Somna när jag skulle göra religions läxan för jag va så trött å när ja väl gjorde klart det orka jag inte. Men sett vänner har jag hunnit med ;)

Egentligen sovmorgon imorrn men det blir att kliva upp å fara till skolan och jobba med Emmis, Lite tungt, men sen har man ju helg! Va och handla mat med papps ikväll med, konstigt att det alltid blir godast mat som kommer hem då jag får bestämma :P Hoppas ba på att Mange kommer imorrn.....Saknar han så mkt! Ska gå och ringa nu å höra..

By the way, har just lagt en av mammas ansiktsmasker- återfuktande och mot rynkor! :D Haha men den kändes bra så whatever :P

Ciao!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0