Simmar morgon

Aaah vilken morgon...Steg upp efter sex för att fara och simma med Anna,Emmis,Lisa och Karro! Blev tufft,simma nog i ca 1,5 h! :) Körde ju lite övningar för att göra det jobbigt med, trampa vatten kändes i efterhand :P Men kul vare och man kände sig riktigt duktig efteråt. Jag va helt död! Sedan har Emmis och jag suttit med fysik hemprovet och gjort nån uppgift. Men det gick smått tungt ändå, man blev ju så trött :P

Hahah jag är en försäljare just nu! Visade sig att Suss ville ha en rosa klänning- och pang va ja på henne att jag har en som är till salu! Försöker få henne att köpa den.Eller åtminstone kika på den nån gång :P Jag måste ju börja annonsera ut den nu så att jag kanske kan sälja den och köpa en ny! Den är ju jättefin och så men jag vill ändå ha en annan klänning nu än jag hade sist!

Annons här med bild kommer senare :D

Ska ha fysik nu, ciao!


Kommentera här
Postat av: Emelie

Vi var sååå duktiga! :)

2008-11-18 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0