Smile

Glädje! Nu är Mange här :) Han kom imorse vid tio. Han skulle ta 6,15 bussen, också berätta han att han vaknat 5,55 och skulle cykla! Haha blev ändå inte så jätte förvånad,men han är då här nu iaf som tur är  :P

Visar sig att det har snöat igår eller nåt,  för än en gång är det fullt med snö här ute! Hoppades ju igår att skottningen jag gjorde då skulle räcka för hela helgen, men icke. Så jag måst ju maka på arsle och gå ut och slit lite om ett tag, känns motigt! Tar ju faktiskt ett tag. Sen funderar jag på om jag ska va fortsatt duktig och dammsuga huset innan jag duschar och städa mitt rum?  Nästan så man får en hemma fru stämpel då, med tanke på att jag ska laga go middag sen med :P
Men samtidigt har jag ju inge bättre för mig heller så va fan :P Få väl se hur mkt jag hinner iaf. Ikväll blir det hemmakväll med mys och stjärnor på is ;) Skulle va trevligt med en hyrfilm också, men får väl se om man orkar gå någonstans.

Tchüss!


Kommentera här
Postat av: Madde

Thanks!:) Hoppas bara jag kan ha den! Annars får jag skippa julmaten iår, hehe.. :)

2008-11-25 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0