Träningsvärk

Aj. Nu är det smärta alltså, trappor avskräcker mig nu och när jag sätter mig så orka inte musklerna hålla emot sista biten så man sätter sig med en duns :P Och vad har jag lärt mig, jo att jag ska aldrig mer göra borsow-hopp utan att stretcha! Det är bara dumt :P Och på trippelbollen idag sprang jag på mig ännu mer värk. Skulle verkligen ha stretchat efter det. Men är huve dumt för kroppen lida som man säger!

Kvällarna då man inte har nåt speciellt att göra är bara så sköna! :) Har sovmorgon imorrn vilket känns gött.
Nu väntar jag egentligen bara in dubbelavsnitt av 2 ½ men ;) Det är ju så bra!

I miss you


Kommentera här
Postat av: Jannike

Vad tusan är ett borsow-hopp för nåt? :P

2008-11-10 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0