ÖÖööjaaaAAh

Min undran igår var vad meningen med livet är, och ironiskt nog så var det precis det vi diskuterade idag på första religion lektionen. Vet inte riktigt vad vi kom fram till så jag antar att man inte kommit på det än! :P

Nu verkar det som att vi nog drar ihop ett gäng ur trean och kör nån slags fest för bara oss :) Blir ju ingen klassfest...men en årskursfest? Låter iaf som det skulle kunna bli kul,och sen trean efteråt! Verkar lovande, hoppas det blir av :) Isf måste vi ju styra upp med massa lekar! :D Då är jag absolut på!

Idag hade vi första lektionerna i idrott b och religion a. Känns lite skumt faktiskt, vi läser med fordons 3...Aldrig gjort det förut,och vet inte om jag kommer sakna det efter dessa kurser heller tror jag.Men det är ju bara vad jag tror? Heh.

Saknar Lisa som är i Umeå,det fattas nåt på skolan nu. Ååh jag vill också ha praktik!!! :P Skulle lätt joina dig där då! :) Men nä, den skitlinjen jag går på ska bara sitta och nöta böcker i tre år och bli allmänna missfoster som tycker bakterier och encelliga organismer är det mest intressanta på hela jorden. Och när du väl är klar kommer du aldrig mer att vilja närma dig något som heter mikroskop eller labb sal, och du kommer inte ha någon aning om vad du vill bli heller. Men det här är förstås min enskilda åsikt. Nån som inte tror mig då jag säger att jag vill ta studenten NU?!

Ps. Jag är stolt över mitt mål på bandyn idag ;D




Kommentera här
Postat av: snoris

jag har det ganska bra här..! :P Jag gör bara det jag tycker är kul, jag är med den jag tycker om att vara med och det känns som att det är lov :D

2008-11-06 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0