En måndag efter lovet

Nu har skolan dragit igång igen efter det för korta lovet som man egentligen inte hann göra nåt på tycker jag. Positivt att biologi B verkar rätt kul iaf, kommer bli en rolig kurs hoppas jag jämför med alla andra. Tycker ändå det är intressant att lära sig hur människo kroppen och allt sånt fungerar. Skönt att slippa sakersom lavar,växter och allt sånt helvete. Det är ju så tråkigt att man dör. Men jag hoppas att det här kommer bli en rolig kurs,men jag har lite tro på att läraren kommer att göra det kul. Det vi ska läsa om har potential att bli kul men jag är rädd att läraren kommer ta fram det tråkigaste sidorna av det. Men det återstår att se om skåningen överraskar mig eller ej ;P

Idag for jag och Anna på trippelbollen och spela fotboll och innebandy. Kändes att det va ett tag sen,men det va inte nå kul idag....Tro inte man kommer att fara dit nå många gånger i år direkt. Idag for jag för att jag kände att nåt måste jag ju göra. Tycker verkligen inte om att springa när det är halkigt och lite snö som det är nu, huvva. Nu är det som en mellan period då man få vänta in snön så att man kan börja åka skidor. Och så länge får jag väl antingen lata mig eller gå på gymmet. Vågar inte börja simma än, tror jag ska ge det nån vecka till så jag vet att det har läkt ordentligt innan jag ger mig ut i bassängen. Men jag längtar kommer bli härligt! :)

Emmis & Anna kom till mig ikväll och fika. Riktigt trevligt,skvallrade en del om helgen och pratade om massa annat med. :) I love you guys <3 Däremot saknades Lisifis som är i Umeå nu på praktik! Vill också va där.

Imorrn börjar jag inte förrän kl 11.50 så det känns ju hyfsat najs! =) Riktigt jäkla skönt hoppas ba jag kan sova länge imorrn.

Har precis lärt mig hur man lägger ut you tube klipp! :D Jag vet,det tog ett rejält tag men man kan väl va stolt för det :D

Det här är en av mina absoluta favorit låtar. En av dom bästa som någonsin gjorts. Tänker på dig då jag hör den.


Kommentera här
Postat av: Emelie

Det är du som har damp :P

2008-11-05 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0