ZZZnark

Sitter på skolan och livet känns allmänt segt just nu. Trött som faen varje dag, vill ba hem och sova ut lite! Deppig för att man inte får träffa sin älskling på 2 veckor, det är tungt... =/  Sur på kärringjäveln till idrottslärare (utan att nämna några namn). Förbannad så fort jag tänker på det. Har ett hemprov i biologi som avlöste det i fysik, så nu är det det som gäll och som man borde jobba med. Ha inte börja än, det såg drygt ut.

Men nu ska jag rycka upp mig lite. Jag har ju världens bästa vänner iaf :) Pöss! Måste hitta på nåt innan Lisa drar iväg på praktik igen :) Längtar till helgen så man får sova lite och ba ta det lugnt. Skidksytte säsongen drar igång så det blir väl att följa det och hoppas att gänget har förbättrats sen tidigare år :P

Åter till skolan nu....Fet SUCK!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0