Cash!

Hemma igen! Skönt som tusan är det, tycker inte standarden på Duvan håller måttet riktigt ;) Hehe. Kan ju säga att kvällen där va seg igår,fanns ju inget att göra! Våga knappt gå ut till rummet utanför heller där det var gemensam toa för utländska killen bredvid mig gick ut typ varje gång då jag gick ut för att prata :P Så jag låg helst inne på rummet och läste revyn och åt nötter. Måste säga att det är knappt man klarar en kväll utan 2½ men och vänner. Humöret dras ner drastiskt!

Cash på gång! :D JAAAY! Ska till Bilisten imorrn innan jag börjar för ett litet snack med bossen (låter läskigt) sen ska jag få ett schema och antagligen jobba varannan helg. Känns skööönt! Äntligen kanske man får råd med alla smink/hår/hud produkterna man vill ha! Haha det är prio nr 1  ;) Kläder är nr 2. Hehe.

Ikväll ska jag välja ut mina glasögon. Hmm. Har knappt tittat på dom så mammsen lär väl få tuppjuck på mig då jag inte bestämt mig då hon kom hem vid 23-00 ikväll. Hon ska ta med dom imorgon bitti när hon far till Lse så jag måste bestämma mig ikväll :P Hmmmmmm...Svårt val. Alla ser ju förjävlig ut så! ;P

Imorgon måste man väl börja plugga kemi. URK. Skulle så gärna vilja byta till samhälls NU. :P Gah att sista året skulle kännas så tungt. Men men försök kämpa på! Snart höstlov ju. Längtar dit!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0