DÖÖÖ!!

Jag kan inte fatta att det är sant!!! HELT JÄVLA FUCKING UNBELIEVABLE!!! Igår när ja titta på gina fanns klänningen där i 3 färger och nu när jag skulle ta och beställa finns den bara i svart!! Vet inte vad fan som händer?!?! Låter ju otroligt att den ska va helt slut. Och isf har jag den största oturen, den fanns inte i rä'tt storlek i affären när jag skulle köpa, och nu är den slut på nätet med! ÅÅÅHHH jag bli så förbannad!!! Imorrn ska jag ta tag i det här på nå sätt, dom få fan skicka den från Stockholm om den finns där...!!

Åh vet inte vad jag ska göra nu,vill ju ba döda. Men får väl försöka lugna ner mig och se en film kanske och tröstäta. Går ju inte göra nåt åt det nu kl 20.30 en söndag....ÅÅÅÅHH FÖRBANNELSE

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0