En fredag!

Strulig dag som faen! Har haft världens beslutsångest. Kunde inte välja mellan Umeå och att va hemma. Sluta med att jag blev hemma iaf,kom ju på att jag kanske ska till Umeå på lovet ändå och fara hem den 31 så man hinn med hotellet. Så om jag då ska köpa nån utstyrsel så kan jag ju göra det då....Sen får jag väl se hur det blir nu i helgen om Mange kanske slipper jobba och kan komma hem så man får träffa han. Känns ändå tråkigt att jag inte kan va med han ihelgen... =( Men Anna får försöka (märk försöka Anna) att ta hans plats ;D Heheh. Vi ska då dra ut å ragga runt ikväll, Anna har varit små sur för att vi inte ha gjort det än sen hon tog körkort så hon är väldigt sugen! ;) Så det blir kul iaf.
Men innan dess ska jag va hemma och umgås med brorsan =D Se idol hade man väl tänkt också. Nog för att dom suger,men man hoppas ju alltid att dom ska bli lite bättre så det går se utan att sakna Markus (kommer aldrig att hända!!)  :P

Fick paket från H&M och Ellos idag! Allt passade perfekt tyckte jag :) Mamma tyckte ett plagg satt osmakligt tajt,och okey lite på gränsen kanske men det är den första skjorta jag prövar som inte ser ut som ett tält i passformen! Så jag besluta mig för att behålla den, men jag får då se till att inte bli ett dugg bredare på nån ledd iaf! :O :P Hehe.

Mkt bra låtar nu tycker jag, mina favoriter just nu är dessa!

Kings of Leon-Sex on fire
Coldplay-Viva la vida
Glasvegas-Geraldine
The Killers-Human
Leona Lewis-Forgive me
Pink-So what

också bubblaren....

Alla vill vara som Mange B!!

HAHAH :D :D :D :D Puss jag älskar dig :]


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0