Girig?

Tror jag är lite girig. Har rabattkuponger på Kicks och en på Make up store. Men datumet går ut den 15 oktober! Ville ju så gärna utnyttja dom där :P Får nästan för mig att jag borde fara till Umeå ihelgen bara för att kunna göra det. Man borde ju passa på när man ha lite rabatt lix.... :P Men borde va hemma så man kan köra under helgen. Vore inge vidare smart att fara iväg då. Men det känns så surt att gå miste om det där....
Nä måste nog skärpa mig. Låter inge vidare ens i mina öron.




Kommentera här
Postat av: Madde

Jag ska till Umeå imorn ja.. :) Men inte fan har ja några rabattkuponger.:/ Vart har du fått dom ifrån?:)

2008-10-08 @ 10:47:01
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0