Gött!

Plankstek på hotellet var gott som tusan! Man ba njöt,däremot tycker till och med jag att man fick rätt lite, dom vuxna måst ju ba ha blivit halvmätta :P Men det man fick va ju jäkligt gott som tur va :) Nä men det va trevligt och vi hade sällskap av Peter,Eva-Lis och Erik :)
Hemma nu då och vet inte vad man ska fördriva tiden med riktigt. Tro jag ska se postkodmiljonären för att se om man är nå allmänbildad ;) Sen blire ju mer tv efter det då. Är nog det jag kommer göra ikväll, äta godis och se tv. Låter rätt skönt. Väntar på att Mange ska höra av sig då han har ätit så han kan göra mig sällskap :))))

Say all I need
is the air I breathe
and a place to rest my head

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0