Höstlov! =D

Yees nu har man höstlov! Känns något skönt! Tycker ändå jag va duktig då jag kom hem och rättade kemi rapporten och skicka in den så ja slipp den ;) Gick ändå rätt fort för det va ba 2 saker som skulle fixas.
Så nu äre slappning som gäll! :D Hämtade ut mitt nya bankkort idag, och hade tänkt gå in en sväng på present och papper för att köpa nå doftljus men sen kom ja på att jag inte hade nå pengar med mig :P Är det ba jag eller känns det rätt härligt med höst?
Det är ju ändå najs med ny årstid, det är mysigt med mörker,ljus och att se film under en filt :) Sen känns det bra att jag ska ut på min första jobb kväll ikväll! Känns ju kul med förändringar ändå. Om allt går i lås så kommer snart en till grej förgylla hösten och göra den allt annat än tråkig. Men jag måste prestera och jag är inte alls säker på att jag kommer göra det! Men det återstår att se.

Tror jag ska testa inviga mitt kort sen via internet! Tror fan jag MÅSTE beställa den där susanna dress. Tror inte jag kommer att kunna leva utan den :D Hahha. Men det är sant. Så nån som är sugen på att köpa den fast i rosa? 300 spän är ju ändå billigt ;) Annars blire ba så att jag få fara å lämna igen den nästa vecka. Skulle ju va hyfsat onödigt att ha dubbletter ;)
Tror nog att jag har bestämt mig nu för att den svartvita ska hamna i min brevlåda =D


Ljus är mys

Kommentera här
Postat av: Bjoernstad

Köp den svartvita, tkr den är så himla snygg fast jag har inte råd att köpa den :P

2008-10-24 @ 22:06:35
URL: http://bjoernstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0