Hummbuladumbula

Va hos optikern idag. Blir ett par glasses. Är nog bäst. Kanske slipper huvudvärken man har typ varje dag, förhoppningsvis. Men jag behöv ba ha dom då jag ska köra bil, plugga/läsa, eventuellt när man se tv typ. Kändes inte bra när man skulle leta åt ett par bågar,tycker inte det fanns några! Allt såg ba skit ut. Låna hem 8 st, ba för att ja inte fastna för nån...AAAH. Funderar på om man skulle skita i att köpa här och kolla i Umeå lr Lycksele, men smått pinsamt nu eftersom man lånat hem hela affärn :S men är ju ändå viktigt man trivs hyfsat i dom ju. Hmm ska då lämna igen 4-5 st imorrn iaf som jag inte ska ha säkert.

Annars har vi ju fotat Björn Ferry för projekt arbetet idag! :P Va smått läskigt men han är ju kul och lättsam så det va inga problem alls. Han posa så mkt han hann :P Kul det gick bra eftersom vi va lite små nervös innan :P Hehe.

Ikväll är en ovärd kväll. Har inte gjort nåt,sett bra teve program från kl 19 till nu. Starkt. Jag som skulle behöva göra massa faser, Gjorde en nyss iaf (A). Nu börjar det närma sig, måndag far jag på körkort! =O
Skrik och panik!!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0