Jag är LESS!

På denna satans huvudvärk! Har den varenda jävliga dag!! Måste ta alvedon varje dag för att inte behöva lägga mig redan kl 7! =(  Är så less nu på det här. Börjar redan i skolan varje dag,så man är ju helt ur slag när man kommer hem. Det är jobbigt att se tv,sitta vid datorn, och läsa eller plugga är typ omöjligt. Ligga och blunda är det som funkar bäst. Som idag känner jag att jag iaf borde börja läsa i kemi boken för nästa vecka är ju körkorts teorin prio nr 1. Men är så trött i ögonen och huvudet att jag tror fan inte jag orkar.. :( JAG BLI SÅ LESS!!!!!! Mamma ordna med glasögonen idag iaf,får dom på tisdag förhoppningsvis. Dom skulle tydligen kosta 3500, så om inte huvudvärken försvinner då bryt jag ihop, och sedan går jag till doktorn!!

Skönt i alla fall att morgondagen blir rätt lättsam. Ingen lärare, så vi ta liten sovmorgon sen jobba på fysiken och projektet kanske. Sen hemgång rätt tidigt hoppas jag på :) Sen ska jag ba vänta på att Mange kommer hem! :) Blir skönt att få en till faktor till huvudvärk ;) Hehe. Sen i helgen ska jag endast och endast fläska,se idol,se stjärnor på is (och självklart heja på Markus!!) ,ta det lugnt,sova,äta gott,va med Mange, och köra bil! Känns skönt med helg snart,som alltid.

Förresten, en bra låt! Takida-Halo

Kommentera här
Postat av: Madde

Takida har nästan bara grymma låtar. :) Men du va äre jag hör om din lilla syrra. Utegångsförbud?

2008-10-09 @ 21:53:29
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0