Jag som läkare??

Idag har man varit smått aktiv faktiskt. Kört ner till Barsele till farfars för att byta till vinterdäck. Tror inte pappa hade klarat det utan mig ^^ Hehe. Kul att träffa farfar och farmor med, va ett tag sen. Gick inte säga nej till fika som vanligt heller (även om man försöker slutar det med att dom övertala en) :P Körde till stugan och hämta sista grejerna inför vintern också. Så har kört lite grann men imorrn måst jag ut på samhället och öva massa! Far ju på måndag... =O
Har också bestämt att skita i storumans bågar och försöka hitta ett par i Lse istället eftersom jag ändå ska dit i veckan. Dom borde ha lite bättre utbud tycker man ju. Får hoppas det iaf!

Läst i Umeå universitetskatalogen efter middagen. Hitta en adress där man kunde göra ett test för att hitta sin utbildning så jag gjorde det just. Tror att vård-hälsa-idrott vann med ca 81%. Sen kom Människors beteende,etik,undervisning, sedan Samhälle,politik,lag & rätt. Hmm. Vet inte om det stämmer men :P När ja kolla i katalogen tycker jag även ekonomi, företagande, ledarskap verkar lite lockande. Alttså varför kan man inte ba va intresserad inom ETT område?! Jag är små intresserad i massa olika områden,så det bli svårt att välja ett program... =S Det är just därför jag har små panik nu, för det är ju ändå ba ett halvår tills man ska söka. Och eftersom jag fúnderat mkt på det här i 2 år utan att komma fram till något så är det faktiskt ont om tid att bestämma sig helt!

Hmm ska sluta grubbla på det där nu. Funderar på att göra nån körkortsfas sen gå och duscha. Sen tänk jag ba slappa hela kvällen lång...Utan sällskap dessvärre men. =(  Får trösta mig med nåt gott antar jag (som vanligt). Och kanske en film. Eller om man skulle kollat på nya programmet stjärnor på is?? Har faktiskt slagit mig att det kan va underhållning att se dom åka skridskor, finns ju säkert någon helt talanglös en som aldrig stått på skridskor. Kan bli kul att se när dom ska göra en piruett! Ajja vilket jäkla svammel. Ska sluta här nu och försöka följa min plan istället. Låter lovande.
Saknar min bejb som är i Umeå nu igen =(  Men men nästa helg kommer han hem igen verkar det som :) Längtar


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0