Lättnad!

Sååå skönt att kemi provet är bortgjort nu! Nu slappnar man av.... Pjuh. Va inte en sån stor pers som jag hade väntat mig som tur va. Tycker det gick hyfsat bra som tur är. Inte IG iaf :P Hehhe, det är ju skönt att slippa va orolig över det (skulle inte förvåna mig om jag få det ba för att ja tro det gick bra)! Men men nu behöv man då inte tänka mer på det! Nu är det en massa annat som ska va klart innan lovet däremot, så Emmis tänker förstöra vår långa sovmorgon på onsdag och se till att va är på skolan då och gör fysik... Typiskt säg ja ba, jag som vill sova :P Hehe. Men imorrn äre då sovmorgon =)

Pratat med Lisifis idag med, hoppas på att det går bra att jag sover hos hon och hennes bror på onsdag :) Annars blire Duvan, huvva. Men det får ju gå det med om det blir så. Men bli roligare om jag kan va med Lisa :) 

Måste ba upprepa,så skönt så skönt så skönt! Ska äta om ett tag sen äre slappa och kanske se Försoning som jag lånat av...någon. Vem vare? Lisa eller Anna? Hmm. Det lär väl visa sig :D Hehe. Sen ska jag iväg på Bilisten för att lära mig mera! :)

Ciao for now!


Kommentera här
Postat av: Emelie

Härligt med inge plugg! Njuter ;)

2008-10-20 @ 17:49:36
URL: http://sobeltjejerna.info.se
Postat av: bjoernstad

du är utmanad, kolla min blogg.

2008-10-21 @ 16:14:55
URL: http://bjoernstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0