Livet leker lite med mig

Livet känns faktiskt riktigt bra just nu. Har klarat körkortet,har skaffat jobb,väntar på att ta studenten (okej ett tag kvar men man kan ju alltid längta!),har världens bästa vänner, och den finaste pojken i världen. Det känns helt enkelt rätt bra vissa stunder just nu! :)

Saknar faktiskt Emmis som är i Umeå nu och har inte träffat henne på ett tag nu! Skulle vart helkul att va där och kunna va med både henne och Lisa. Gah fatta nästa år va kul vi kom å ha!!!! Jag längtar :D Bli kul imorrn då vi få träffas alla =)

Fick sms igår av Emma som är i London nu! Blev smått avis, fatta KUL och fara dit en weekend och shoppa och så! Skulle va  hur kul som helst, särskilt när London är ett av ställena jag vill åka nån gång. Skulle ju va dö fränt och gå på en premier league macth med och se Manchester United! Fränast vore ju och se dom på hemmaplan på Old Trafford men pappa har upplyst mig om att såna matcher är jäkligt dyra att se så det kanske man få göra senare i livet. Men grymt kul vore det! Sen kanske man skulle kunna få syn på nå kändisar med det skulle va ballt ;)

Varit hos Linn ikväll och hämtat en kjol som kanske kan komma till användning imorrn...Inte testat den än men tro inte ja kan bestämma mig hur jag ska göra med utklädnaden förrän imorgon,men just nu känns det mest drygt och jobbigt att göra det! Men men vi se väl. Har huvudvärk nu och funderar vad man ska hitta på härnäst. Kanske drar en film med syrran om jag orkar... :)

Ciao people!

Vore inte så dumt att se denne man in action,eller hur?








Kommentera här
Postat av: Madde

Nä den är nice.. :) men den där grabben va också det. :)

2008-10-31 @ 10:18:46
Postat av: Anna

Jag gillar sista bilden ;) i vilken action?

2008-11-03 @ 13:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0