Ohoj

Hemma nu igen fårn Lycksele! Va iof hemma igår med, för att jag inte pallade bo på rövhålet Duvan! Blev inlåst på duschen där i måndags och var väl det i ca en kvart innan jag kom mig ut!! Då var jag så förbannad på stället att jag ringde mamma och sa att jag skulle hem dagen efter. Toalettlåset var likadant, det var ju knappt man tog sig ut! Så jag åkte buss tidigt i onsdags, och det säger en del eftersom jag inte är ett fan av att gå upp jättetidigt.
Var hos Emmis igår i stugan deras med tjejerna och fika och prata  =) Super nice! Sen for vi upp till huset och såg Greys. =) Trevlig kväll,däremot blev det inget plugg alls och jag som hade panik för 1 v sen över kemi provet har knappt börjat än! Så nu är det SKRIK och PANIK. Och så sitter jag här och nöter. Men nåt annat måste jag få göra annars kan jag ändå inte koncentrera mig sen.

Första dagen med glasses idag! Känns urskumt och fult men vad gör man. Har då inte huvudvärk än! Druckit mkt vatten idag med för att undvika det så det är bra :)
Snart helg också! Vet inte alls vad det blir. Funderar faktiskt lite på Umeå eftersom sista chansen att köpa nåt innan halloween är ju i helgen! Ska jobba för första gången på riktigt nästa helg så...Hmm ja hur skulle man ha gjort. Brorsan kommer ju hem så det är ju små trist på så vis att fara nu i helgen. Gah ska fundera lite på saken.
Nä ska se om jag klarar nån uppgift i kemin nu (har mina tvivel) !

Ciao!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0