Sex on fire

En sådan dag. En sån seg dag. Försökt kämpa på lite med kemin, men känns inte som att jag kommer någonstans.... Bli ba så less. Alltså jag känner det ända ut i fingerspetsarna, jag hatar det. Inte lätt att bli motiverad att plugga då heller..

Har lastat och staplat ved idag med, lite duktig va man. Blev ingen träning, va så kallt ute att jag inte kunde komma mig för att fara ut. Men imorrn ska jag släpa mig till vattenfall och gymma iaf för nu ligger man i en dålig fas med träningen! :O

Skönt att det snart är kväll för då kan man då ba slappna av och glömma precis allt vad kemi heter, för efter middagen ska jag bara slappa. Sen är det stjärnor på is! Markus har ju öppnat starkt nu och fått mest poäng av juryn första 2 veckorna, så jag hoppas att det blir en tredje gång då han glänser ;) Blir små intressant.

Fy fan för att sakna....

Kings of Leon-Sex on fire


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0