Susanna dress in action

Då var första kvällen avklarad! Det gick ju bra,var ju faktiskt rätt trevligt stundtals då det va trevligt folk ute man kunde prata med, sen nådde ju vissa tönt botten med men folke blev ju som dom vart. Hånskratt haha.
En riktigt söt "gubbe" kom förbi också nån gång på kvällen,och det roliga/fula var att han kom in precis innan tolv för att säga godnatt! Hahah han va söt på nå vis.

Idag har man varit mindre aktiv,vakna 12.15! fatta inte vad som hände,hela dan var ju borta :P Har kört med pappsen en sväng och hann stöta ihop med anna,ser framemot att hon och linn kommer och hälsar på mig senare :)

Snart börjar stjärnor på is! Hinner ju se typ 40 min så jag hoppas Markus åker bland dom första så jag hinner se han!Ska äta lite chips till det innan jag far med så man få någonting värt utav den här helgen ;) hehe. 
Har inte beställt klänningen än! Blev ju lite osäker igår eftersom jag testa den rosa och tyckte den va rätt okej ändå. Här kommer nå bilder iaf sen igår då jag testa den!






 


Kommentera här
Postat av: Madde

Söt klänning. :)

2008-10-26 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0