TACK GUUD!

I made it!!! :D Klara körkortet idag och det känns riktigt jävla sköönt! Var jävligt skakis efteråt, fy fan....Glädjetårar kom och ja va så skakis och chockad att jag inte hämtade mig riktigt förrän efter en timme typ. Men nu känns det ba skönt!

Efteråt gick mamma och jag på Åhlens och typ alla andra affärer som finns och sen blev det en nachotallrik. Nu ska jag KÖRA till morfars för att ta in Ludde bubbe. :D hehe. Ikväll blire väl kanske att dra en raggar sväng med Anna eller så är jag sugen på hemma mys och se en film :) Nu får jag mitt lov, känns inte som man hade det innan eftersom man har haft det här att stressa upp sig för! Men nu kan man slappna av :) SKÖÖÖNT!

Grattis Lisa och Dajje som också klara idag!!! :D :D :D JAAY!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Stort Grattis tjejen! ;)

2008-10-29 @ 22:02:02
URL: http://sobeltjejerna.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0