Susanna Dress <3

Goch vilken dag! Steg upp halv 6 imorse (jag va helt död) för att fara iväg till Umeå och halkbanan. Det va väl rätt kul och så men det som drog ner det va ju att man inte ba fick leka hur som helst, man skulle ju liksom försöka prestera också :P Hade faktiskt trott det ba va för att man skulle få testa på att typ snurra hur mkt som helst. Men samtidigt smart kanske att man ska få lära sig att styra men ändå. Som alla hade pratat trodde jag man skulle ha roligare, men men det dög :P Hehe. Linn och jag fick ju tid att gå på stan sedan! Och- såklart, så var jag tvungen att köpa nåt på gina ;)
Hittade min drömklänning! Den va HELT perfekt,tills blixtlåset inte gick igen högst upp!! Helvete om man kunde punkt banta! :P Sen fanns det ingen större i samma färg! :O Från att va salig blev det att hålla in tårarne ;) Och tillslut.....Köpte jag samma klänning fast i ceriserosa! Vet inte riktigt vad som hände. Men jag ska checka internet som dom tipsade om och se om jag ska beställa den istället! Jag är kär :]

Imorrn ska jag jobba min första helg. Hoppas jag inte klantar mig :O Så inge idol imorrn, vet inte hur jag ska överleva utan tv ;) Vet inte än om Mange lyckas komma loss från jobbet imorrn heller. Får väl se om någon vill ta hans pass, annars blir det en plutt-fri helg :(

Försökte följa Maddes tips här och lägga upp bilder på båda klänningarna,men min tekniska förmåga svek när bilderna inte kunde kopieras... :P Men båda finns på ginas hemsida och klänningen heter Susanna dress ;)


Kommentera här
Postat av: bjoernstad

Ååh, de är precis den klänningen jag vill ha! Funderar på att köpa den, men jag tror mina pengar strejkar :S

2008-10-23 @ 22:10:01
URL: http://bjoernstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0