I love negerbölls

Idag känner man mest lugnet,skönt att inte göra så mkt! :) Har bakat negerbollar idag med Erika (och ja,man får säga negerbollar eftersom man får säga vitlök). Dom blev smaskiga,så nu får man försöka hålla fingrarna i styr så man inte går till kylen varje timme :P
Igår kväll gjorde jag min första raggar sväng med Anna! Det va kul det. Kan inte fatta att jag gillade Sierran bättre än Passaten förut, nu är den då min favvo <3 Hehe.

Jaa imorrn då. Gah vet ju fortfarande inte om jag ska klä ut mig eller ej! Man kan ju bli cp. Sen ha jag ju ba dom gamla vanliga kläderna om jag inte ska klä ut mig och det känns inte heller kul. =/ Hmm. Men har iof lite nytt men vet inte om det passar. Attsing att klänningen inte hann komma! Men jag får använda den nästa gång det blir nåt istället då :)
Annars verkar våra planer för imorrn ltie flummiga, tro inte ens vi ha bestämt vad vi ska äta ändå eftersom vi ändrade? :P
Men längtar till imorrn för då kommer Mange hem! :))

Nä tro jag ska gå och ta mig en negerboll medan jag väntar på dubbelavsnitt av vänner :)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0