You tube

Sitter och tittar på roliga klipp på  you tube....Man kan verkligen fördriva tid på det viset! Har lagt upp några favoriter som länkar :) Ranking the stars parodin är så jäkla bra! :D
Stjärnor på is igår var rätt kul tycker jag! Blev jäkligt glad då jag såg att min favvo Markus Fagervall va med! :D Höll stenhårt på han,blev glad då han vann/fick högst poäng av juryn. :D Nästan så man måste följa det där nu ;) va nästan roligare än Idol, tycker att alla är kassa i år! Finns nån som kanske är hyfsad men ingen är bra. Ingen Markus kvalité alls, han knäckte ju sedan första början. Han kommer för övrigt med ett nytt album om 2 veckor, blir intressant! Hoppas verkligen att det är bra så han kommer upp i den nivån han hör hemma! :)
Såg The Manchurian candidate igår kväll, den gick på tv. Bra faktiskt,men slutet var lite förvirrat. Fatta inte riktigt.

Idag har man övningskört! Öva typ fickparkering och massa annat grejs. Gick bra. Men ändå nervös inför veckan :O Måste upp svintidigt imorrn, usch usch usch. Känns drygt.Sen måst man väl försöka plugga kemi i veckan med. BLÄÄ.
Nä nu ska jag göra en fas kanske. Om jag örk. Sen vill jag nog slå igång någon film om jag har nån att se med. Annars blire väl gossip girl.

Ciao for now!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Härligt, håller alla tummar jag kan för dig :D

2008-10-06 @ 15:57:17
URL: http://sobeltjejerna.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0