Znark

Känner för att göra en Homer: "Booooring!"
Tråkigt i kvadrat just nu, vet inte vad man ska göra. Finns inget att göra. Förutom att nööööt tills man dö. Ingen lockande tanke. Funderar på att gå och lägga mig och lyssna på musik tills jag somnar,kan va najs. För det här ge ju inte ett skit inser man ju.

Markus Fagervall är BÄST BÄST BÄST utan protest, we love him (vet att Emmis gör det med). Har tänkt tanken på att köpa hans senaste album eller önska det i julklapp endast för att stöda hans karriär. Hehhe.

Och med det sagt tror jag att det var det enda halv-vettiga som fans i min hjärna för stunden, ska nu gå och lägga in musik i telefon sen sova och vila upp mina hönshjärne batterier.
Så ha en bra kväll, puss och pick


Kommentera här
Postat av: Madde

haha jag har också tänkt tanken att köpa hans album för att supporta hans karriär. :)

2008-10-19 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0