Badanka

Nu ska jag snart och bada. Eller simma. Fast jag ska bada också hade jag nog tänkt :P Jag börjar med att simma tills jag lessnar, känner mig inte i världens träningsform nu. Sen så har jag glömt mina simglasögon -SKIT- så jag lär ju få nackspärr av att simma tant sim. Så när jag lessnar ska Mange joina mig och bubbla. Finns typ inge skönare än att bubbla då man simmat sig trött- dö härligt!

Oj, såg nyss på klockan att det lär inte bli så långt simpass ändå, bassängen stänger ju 10. Men lite hinner jag med! Skönt vi får skjuts dit iaf, annars hade jag då aldrig pallat att fara ;P
Är inte klar än med uppgifterna, men jag får helt enkelt nöta lite imorgon med! För lämna in det måste jag ju.. Men det känns inte så farligt, kommer nog ha en sån bra dag imorgon att jag kan finna krafter till det där!

Va positiv jag kännt mig de senaste dagarna, tror fan allt har med period bytet att göra!
Man blev fan som en helt ny människa.

Hoppas man kan hålla kvar gott humör ända till sommaren! Man vill ju va en glad och positiv människa och försöka sprida lite glädje  i denna världen :) Så sura inte igen, people!

Snart bad, jippey! Jag gillar att plaska. Badanka.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0