Besvikelse

Middag hos farfars var trevligt! Har inte sett dom på jättelänge så det va kul. Farfar var i form som vanligt och prata på, hehe. Dom är för söta :) Va där nästan hela kvällen, sedan jag kom hem har jag suttit och läst om kurser och kryssat för såna jag vill gå. Tycker de juridiska kurserna verkar väldigt intressanta och roliga! Markerade även språkkurser, inom engelska, tyska och svenska. Ska ju ringa syon på universitetet (vårt päron är inget att ha) och prata så det är bra att va förberedd tänkte jag.

Sen skulle jag se fotbollskväll, var ju så glad över att dom äntligen fattat att det finns fotbollsintresserade i detta landet och som länge önskat att ett fotbollsprogramm kunde ersätta hockeykväll! MEN, till min besvikelse fann jag att de bara pratar om allsvenskan. KUK! Eller jag mena kul....Väldigt kul. Med tanke på att allsvenska spelare generellt är för dåliga för att platsa i Sveriges landslag så är det inget vidare betyg för allsvenskan då man tänker på hur bra Sverige är internationellt.

Så orka bry sig. Fatta att det är fotboll från Europa man vill se och inget annat. Ändring till nästa vecka tack.

Har suttit nu och fört över massa bilder till USB minne för pappa ska radera hårddisken på datorn. Får se hur det blir men det kan ju omöjligt bli sämre än nu. Segare helvete finns nog inte.

Kan ju bjuda på nån gammal goding!

Här kommer till exempel min hårutveckling. Tihi gamla bilder! :D



Föddes som blond (lite fejkslingor här men ändå)



Pga en lång historia där färgen kycklinggult är inblandat så blev jag rödhårig. Nej, ursäkta, morotsfärgad.



Sen blev jag mörkbrun (i håret och inte i huden) .




Sen blev jag..nåt.




Och nu är jag tillbaks i hemmalaget igen.

Har lust att bli mörkhårig igen nu. Fast i en mer smickrande färg än den på bilden, den ser grymt urtvättad ut. Blä.


Nu drar jag mig snart till sängen, ska ligga och fundera över livssituationen. Blä.


Ps. Dajje jag lägger min gissning på att det var du som kommenterade i typ förra inlägget, haha! ;D Ds.





Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0