Börjar bli nervös nu!

Oj nu är jag nervös här, börjar ju dra ihop sig nu! Klockan 8 börjar ju sändningen och halv 9 är avsparken, då gäller det!

Manchester United vs. Arsenal, blir nog spännande och jämt! Jag tror ändå och hoppas såklart att United tar det! Nervöst, för det är inget dåligt motstånd heller... Heja United!!!!! =D

Ska se om jag kan låna Bikis dator och streama här, fast ska kolla med Anna först om hon vill joina eller ej.

Sen måste jag ju ta och bestämma inför morgondagen hur det blir med allt, ska jag ta bil eller buss, när ska jag åka osv? Men det ordnar sig, ska ringa lite samtal nu och höra runt. Ska även fundera på hur det blir med det där med utgång! :)
Nej nu måste jag börja agera.

By the way, betalade in sista pengarna för Egypten nu för oss alla! =D Nu är det bara biljetterna som saknas! =D Jippey!



Hoppas att bl.a denna man gör en bra match ikväll!



Kom igen nu!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0