Ginza!

I love ginza. Vi fick hem en stor kartong därifrån som mammsen och jag öppnade idag, och för mig som inte visste vad mamma beställt va det ju som julafton! =D

Hur många nya filmer som helst, och bäst av allt - VÄNNERBOXEN!!

Jag tackar Gud för att mamma har blivit ett sånt stort fan av vänner att hon ville köpa den, själv har man ju inte råd. Så nu kommer det nötas vänner framöver med mamma vid min sida kan jag lova! Finns ingen bättre stämningshöjare än vänner varje dag :)


Alltid lika kul med massa nya filmer- älskar film! Vi är verkligen en filmgillande familj.



JIPPIEEY!


Mamma och jag har suttit och kollat på tusen chihuahua kennel hemsidor nu, säkert i en timme. Mamma är sugen kan jag lova, och jag med! Synd man ska flytta ifall dom slåt till, men då ska jag lätt låna godbiten till Umeå! Hoppas dom bestämmer sig för att köpa en! Eller två... Pappa måste övertalas! =D Nu ska jag gå och packa väskan så jag är redo för fjällen. Sen middag! Mamma och jag ska göra världens godaste varma mackor, på ska de va:
  • tonfisk
  • thai sweet chili sauce
  • en tomatskiva
  • ost
MMMM!! Kan inte bli mycket mer delikat än så ;) Och ni som tvivlar, testa det! GÖDAN!

NU: Packa. Duschen. Mat. Jobbet.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0