Godmorgon!

Idag är det lördag och jag har en känsla av att dagen kommer att bli grym! Vaknade ovanligt tidigt idag, har faktiskt varit vaken 1 h redan. STARKT ;)

Nu blir det klämmackor och ananas till frukost sen tror jag att det bär av ner till stan ändå, ska ju införskaffa lite booze till kvällen. Eller inte jag, jag ska ba kik på hehe. Men jag tror jag ska kika på gina efter jeansleggins, jag har drömt mardrömmar om dom inatt! Mardrömmen handlade då om att jag inte ägde några. Det va hemskt. Och Mange tyckte vääääldigt synd om mig på morgonen då jag berättade om min mardröm. 

Återkommer sen idag! Ska se om vi kan skynda oss nu :) Kan inte ge några garantier på att det kommer gå snabbt dessvärre.


P ö s s


Kommentera här
Postat av: Jannike

Tagga tagga! Vi for ju o handlade dricka, mat o så ingredienser till en liten surprise, o på vägen till affären o hem poppade vi parramusik, så vi är taggade! :D

2009-04-04 @ 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0