Hmm dilemma

Nokia eller Ericsson?? Vad är bäst?

Ericsson har ju klart fördelen av att ha snygga och, enligt mig, mobiler som är lätta att förstå sig på.
Nokia däremot har ju kvalitén på sin sida och utseendet emot sig. Som Manges mobil t.ex., på displayen är det typ text och någon sorts meny, what's up with that?? Det förstör ju och täcker ju om man vill ha en snygg bakrundsbild!

Har hittills bara funderat på Ericsson för det är det jag vill ha, men nu sådde papput ett frö i mitt huvud att nokia är det som håller längst. Och nej pappa, jag vill inte slänga ut 2500 på något som går sönder efter 1 månad.
Faktiskt, inte ens jag tycker att det är speciellt roligt.


Men jag vill inte ha en nokia. Damn.

Ding!

DAGENS I-LANDSPROBLEM!

(för er som har sett hipp-hipp)

Kommentera här
Postat av: En trevlig typ

Hej!

Tänkte skulle hjälpa dig lite grann med ditt problem. Som du nämner har Ericsson helt klart de bästa modellerna, både gällande utseende och funktion. Menyerna är lättbegripliga och de är väldigt enkla att förstå sig på. Dessutom är deras priser på en relativt låg nivå.

Nokia däremot har precis som du säger, en mer komplex uppbyggnad, vilket medför att de blir svårbegripliga. Detta medför i sin tur att man inte förstår mobilens funktioner och går därmed miste om mobilens skönhet; nämligen blandningen av enkelhet och ny teknik.

Så mitt råd är givetvis att du väljer en Ericsson, och av egna erfarenheter kan jag säga att Ericsson telefoner håller väldigt bra. Det är bara ibland man kan ha "oturen" att få en telefon som går sönder.

Hoppas detta hjälper dig att lösa det problem som väntar dig.

Mvh En som du möjligtvis känner (fniss)

2009-04-20 @ 18:52:31
Postat av: Ina

Nu har du ju redan bestämt dig, men jag har hört ganska många fler ericsson-mobiler gå sönder än nokior ;) dessutom är inte menyerna särskilt krångliga, åtminstone inte på min mobil. Hoppas du läser det här när du redan har köpt din ericsson ;P

2009-04-24 @ 13:49:10
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0