Just my luck!

Förbannade skit. Ikväll ska vi ju beställa från asos, också gick jag in och kika på klänningen jag ska besälla, och gissa vad??! JO, min storlek är sluuut!!

Så typiskt! Har alltid sån himla otur. Jag bli less. Men liite hopp finns fortfarande kvar, ska hem och mäta och "hoppas" på att jag kan ta en 38!

Balmöte sen. Känner taggen lite ;) Hehee. Har möte på bilisten sen kl 18.00 sen blire tjejkväll! Blir kul det :) Däremot vette faen när man skulle hinna jobba klart med uppgifterna. Men äh, det löser sig!

Nu hoppas jag ba att jag kan köpa min drömklänning. Frågan är ju hur svårt det skulle va att sy i den om den är för stor? Jag eller mamma kan såklart inte göra det eftersom vi är katastrofer vid en symaskin, men någon annan kanske vet? Får se hur det blir, men jag vill ha den...!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0