Känner mig sugen på partey!

Åh, damn it. Känner mig hur taggad som helst på fest nu! Sitter och kollar på bilder och det väcker många roliga minnen! Blir väldigt sugen att dra ut med tjejerna och skapa nya roliga minnen av livet!
Just Lycksele marknaden märks att man inte varit på någon gång i år, därifrån har man ju så många roliga minnen!
Särskilt en fras gör att jag skrattar just nu vid minnet av den: " I'm having a party, down here!"

Tror jag blev såhär party sugen ba för att våren är här och allt känns så mkt roligare! Vill nästan fira att våren är här med allt vad det innebär :)

Sen hjälper det inte att jag lyssnar på dessa låtar - blir grymt taggad!







Den här musikupplevelsen blir ännu bättre om ni tittar på bilderna samtidigt. Jag lovar. Mums.

By the way, Anna skrev precis att Danny suger. Nu måste jag omvärdera vår vänskap. Hur vågar hon?!?!

Kommentera här
Postat av: Jannike

Åh, all on you är ju tokbra! Fest i Umeå på fredag (tror jag), du är väl här då? =)

2009-04-26 @ 19:59:03
Postat av: Anna

All on you är bra och jag måste medge att Emely va ganska bra :P Men radio och tokyo kan släng sig i väggen!

2009-04-27 @ 11:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0