Måndag

Hello!

Har haft engelska hittills idag, jag måste säga att det är det roligaste jag läst på länge. Språk överhuvudtaget är ju skitkul!
Tycker inte alls att engelska lektionerna är dryga, dom är roliga och tar slut snabbt för man har kul. Så som det ska va!
Vi fick berätta för varann vad vi tyckte våra vänner skulle passa att jobba som i framtiden, faktiskt bra tycker jag för man vidgar ju sina vyer lite granna, för själv tänker man ju i samma banor. Var kul att höra att Linn tyckte jag skulle prata mkt i mitt jobb för jag var bra på det, känns lite bra att få höra för ska jag ens fundera på juristprogrammet så behövs allt självförtroende som jag kan få för jag är livrädd för utbildningen...!

Oj, Emmis såg just att vi börjat så ska masa mig till en dödande tråkig kemi lektion nu.. Fy fläsk


Kommentera här
Postat av: Dedu

Håller med dig om att dagens lektion verkligen var till belåtenhet. Synd att du inte gillar den andra lektionen lika mycket, men med tiden kanske du kommer att tycka annorlunda. Jag tycker Linn är inne på en sann linje, tycker verkligen du har en bra verbal förmåga och jag tror verkligen du kommer att klara av utbildningnen, om det är det du vill bli.

Ha en bra dag och hoppas kvällen blir till belåtenhet.

2009-04-06 @ 14:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0