Mobil hysteri

Gaah! Vilken jävla mobil ska man välja egentligen?!? Tänker beställa från netonnet men nu fanns inte alla alternativ jag kikade på tidigare. Rava. Men jag orkar inte med 3310 an som inte funkar längre, jag vill kunna lyssna på musik.
Och det vore ju kul att kunna ringa och sms:a också.

Blir helt lost i djungeln av mobiltelefoner. Men snart skiter jag i det, innan jag nattar mig själv ikväll ska jag ha beställt en telefon! Eller bestämt mig, som minsta kravet. Helvete, finns ju ändå ingen större dynga än mobiltelefoner, det är det sista man ska lägga pengar på. Dom går ju ändå sönder efter 1-1,5 år så varför bry sig? Jag måste ju antagligen köpa en ny rätt snart ändå.

STJÄRT.

Nu ska jag se vänner och inte fundera mera på detta för tillfället. Sen ska jag nog kika lite i H&M och se om jag ska beställa någon liiiiten grej därifrån med. Bara något. Litet...Typ.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0